En kollega har just lagt en beställning på sin Tesla men den har inte gått igenom. Nu är han fundersam på om han kanske ska ha panoramatak trots allt främst pga utrymmet i baksätet. Är det någon som inte har panoramatak som håller till i närheten av panoramatak så att han kan få känna på utrymmesskillnaden?
Hur många cm tror ni att det gör i skillnad? 5cm på höjden?
Tesla runt Mörby Centrum utan Panoramatak
Moderator: Redaktion
Re: Tesla runt Mörby Centrum utan Panoramatak
Jag har pano och uppskattar höjdskillnaden till 3-4cm, lite beroende på hur man sitter
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
Jag har plåttak. Bilen finns i Järfälla om ni vill komma förbi och kika.
Jag har inte panoramatak, och håller till i närheten av panoramatak på dagarna då min kollega har panoramatak.apkungen skrev:En kollega har just lagt en beställning på sin Tesla men den har inte gått igenom. Nu är han fundersam på om han kanske ska ha panoramatak trots allt främst pga utrymmet i baksätet. Är det någon som inte har panoramatak som håller till i närheten av panoramatak så att han kan få känna på utrymmesskillnaden?
Hur många cm tror ni att det gör i skillnad? 5cm på höjden?
Fast inte så nära Mörby Centrum som rubriken nämner, utan snarare i Kista.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Kom även ihåg att takbox kräver pano, om det behovet kan uppstå.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
(Såld) M3P - Röd - vita säten
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag
(Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP
(Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag
(Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP
(Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
...och även efterrmotering av klädkrokarfakerlind skrev:Kom även ihåg att takbox kräver pano, om det behovet kan uppstå.

Installerat 13,2 kWp solceller