Det var längesedan.
Har haft alldeles för mycket att göra på sistone, så jag har inte haft tid att skriva inlägg och knappt haft tid att läsa andras inlägg. Ser att ni andra inte haft like mycket att göra eftersom jag tappat förstaplatsen igen, och många andra knappar också in.
Efter allt tidigare tjat från bland annat Hybris m.fl. om hur bra Model X är, så ska jag nu beställa en.
Kommer att sälja min Model S alternativt lämna den som inbyte när jag hämtar min nya. Smäller förmodligen ut en annons inom inom kort när jag har koll på leveranstid mm. Förhoppningsvis har jag min nya i januari. Vet därmot inte vad jag ska begära så kom gärna med tips. Det är en P85D med autpilot, elbaklucka, hi-fi-paket (eller va dom nu kallar det), centerconsole, vinterdäck, teslas gummi mattor, och såklart auto-pliot-funktionerna. Liten skada / repa på ena fälgen fram, annars inget som jag känner till. Den är uttagen april 2015, men när det är dags att byta så har den gått ca 12 000 mil.
Nån som är sugen för gärna skicka PM för mer info eller om ni vill lägga ett bud.
Behöver en referral-länk. Om det är nån annan model S ägare som ska byta till model X så kanske vi kan byta koder med varandra.