Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---
Jag ser fortfarande väldigt få X ute i trafiken, men ikväll vid 17:50 mötte jag en mörk X på Fabriksgatan i Göteborg! Och så nån minut senare gjorde jag sällskap med en mycket snygg S (vars förare inte verkade ha listat ut hur man kopplar mobilen till bilens handsfree) genom Tingstadstunneln.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Jag ser fortfarande väldigt få X ute i trafiken, men ikväll vid 17:50 mötte jag en mörk X på Fabriksgatan i Göteborg! Och så nån minut senare gjorde jag sällskap med en mycket snygg S (vars förare inte verkade ha listat ut hur man kopplar mobilen till bilens handsfree) genom Tingstadstunneln.
Men de finns. Dagen vi provkörde Model X såg jag tre andra ute i trafiken... varav en parkerade brevid oss. Svensson bil sa jag till familjen
Klaga inte på att det är få, bor i Karlskrona och har fortfarande inte fått se en Model X i verkligheten
Men de finns. Dagen vi provkörde Model X såg jag tre andra ute i trafiken... varav en parkerade brevid oss. Svensson bil sa jag till familjen
Såg din min?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Såg din min?
Nej, men vitsen var lite så... meningslöst på familjen så klart.
Mötte en X när jag var på väg hem från Karlstad idag på E18, gissningsvis mellan Kristinehamn och Karlskoga. Svårt att säga vad det var för färg, i nuvarande klimat ser allt ut att vara grått..
Åkte precis intill OBELIX på E4:an från Kista till Häggvik, satan vad stor X är! Nissan Navara och hantverkarbilar som passerade är knappt lika höga...
Snygg kombo med röd lack och svarta 22":are.
Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Åkte precis intill OBELIX på E4:an från Kista till Häggvik, satan vad stor X är! Nissan Navara och hantverkarbilar som passerade är knappt lika höga...
Tack, men det är 19" PH Turbin från Tempe däckservice i Norge.
Kampanj till liknande pris som Teslas silverfärgad inkl. frakt.
Tesla modell X Plaid 2023 röd Multi Coat. Den heter OBELIX. Stark med röda flätor.
Tesla modell X 90D, röd Multi Coat.
Stark Varg el enduro
Tack, men det är 19" PH Turbin från Tempe däckservice i Norge.
Kampanj till liknande pris som Teslas silverfärgad inkl. frakt.
Åfasen, får skylla på dålig sikt i ovädret
Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14