Stänga av automatiskt upplåsning
Moderator: Redaktion
- peterlauri
- Teslaägare
Stänga av automatiskt upplåsning
Jag blir galen! Bilhelvetet låser upp sig varje gång jag går förbi bilen, kan man inte stänga av det?
Re: Stänga av automatiskt upplåsning
Stänger man av "Auto present handles" så låser den väl inte upp?peterlauri skrev:Jag blir galen! Bilhelvetet låser upp sig varje gång jag går förbi bilen, kan man inte stänga av det?
/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
- ovelundkvist
- Teslaägare
- Kontakt:
- peterlauri
- Teslaägare
Nu sitter inte jag i bilen, men jag lekte lite med detta och jag tror att om man stänger av auto-present (att dörrarna öppnas) i settings så låser den inte heller upp automatiskt...men jag kan ha fel 

- peterlauri
- Teslaägare
Den funktionen har jag stängt av, för jag vill inte att den ska låsa sig när jag går bortovelundkvist skrev:Gör det något? Den låser sig ju igen när du passerat.

- peterlauri
- Teslaägare
Är Walk-away lock avstängt?peterlauri skrev:Baserat på svaren så kan jag inte stänga av auto-open på min X
Överta företagsleasing av min Model S Performance 100 Ludicrous:
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
eller med lite mer stil, ett metal fodral typ äldre tiders cigarrfickaskar
men öppnar x'en dörren lite grann när man närmar sig det blir ju jobbigt med lite snö på taket
men öppnar x'en dörren lite grann när man närmar sig det blir ju jobbigt med lite snö på taket
ms 76132 "Eleamore"
- peterlauri
- Teslaägare
Walk-away lock är avstängt, ja!Feddan skrev:Är Walk-away lock avstängt?peterlauri skrev:Baserat på svaren så kan jag inte stänga av auto-open på min X

Stäng av motsvarighet till autopresent handles som är på S
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
- peterlauri
- Teslaägare
Tror inte det finns.e5m1r skrev:Stäng av motsvarighet till autopresent handles som är på S
äger inte en x men, s'en stänger själv av autopresent handles temporärt om jag surrar runt bilen för mycket typ tvättar den, borde vara likadant med x, sen måster det finnas en motsvariget till auto present off
ms 76132 "Eleamore"
Min Model X låser inte upp sig bara för att jag går förbi. Skulle inte ha något emot om den gjorde det eftersom den låser sig själv och det vore praktiskt eftersom jag slipper låsa upp för att dra ur laddkabel.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- peterlauri
- Teslaägare
Gå förbi med hur många meters marginal? Jag går förbi den typ med två meters marginal, och den låser upp sig.Svenssons skrev:Min Model X låser inte upp sig bara för att jag går förbi. Skulle inte ha något emot om den gjorde det eftersom den låser sig själv och det vore praktiskt eftersom jag slipper låsa upp för att dra ur laddkabel.