Erbjudande DriveNow 31 oktober

Här diskuterar vi elektriska fordon från andra tillverkare än Tesla

Moderator: Redaktion

ochso

Erbjudande DriveNow 31 oktober

Inlägg av ochso »

Hej!

Tänkte bara tipsa er som inte är kunder hos DriveNow att det idag är gratis att bli medlem, vanligtvis brukar det kosta 290 kronor. Jag vet inte hur unikt detta erbjudande är men de brukar ha lite rabatt ibland, detta är första gången jag ser att det är gratis.

Länk till erbjudandet: https://special.drive-now.com/sv-se/sto ... dorganic=1

(Jag tjänar ingenting på att ni följer länken, eller att ni registrerar er, jag jobbar inte på DriveNow och jag tjänar inte något på att lägga upp detta erbjudande här).

Varför tipsar jag om detta då? Jo, för att de har BWM i3 i sin bilflotta och när man registrerar sig får man 20 minuter gratistid att köra för. Mig veterligen finns DriveNow bara i Stockholm (och utomlands så klart) men det kan ju vara en idé att regga sig även om man inte bor i Stockholm då man i framtiden kanske har anledning att besöka huvudstaden.

Jag själv kommer således nyttja mitt nya medlemskap genom att testköra en i3 i 20 minuter. I vanliga fall kostar en bil 4,5 kr per minut eller något liknande, jag har aldrig testat tjänsten förut och vet inte om det finns några nackdelar med att regga sig.

Jag hoppas inte att jag bryter mot några regler när jag lägger upp denna länk här.
Användarvisningsbild
Tenk
Teslaägare

Re: Erbjudande DriveNow 31 oktober

Inlägg av Tenk »

Gjorde samma sak i förra veckan, men hade då fått 25 minuter till för jag var lite långsam med att köra efter registrering. I3an var kul att köra men de smala bakdäcken spann direkt i i regnet som jag körde i.
Model X 100D -19
Model X Plaid - 23 såld
Väntebil, Hummer H2, Volvo XC90 T8 Båda sålda
Model X P100DL-16, SÅLD
Model S 85 -15 SÅLD
Model X 90D -16 SÅLD
Användarvisningsbild
jonasl
Teslaägare
Referralkod: ts.la/jonas44573

Re: Erbjudande DriveNow 31 oktober

Inlägg av jonasl »

Brukar stå såna nära jobbet ofta så det kunde ju vara kul att pröva nån gång. Tyvärr funkade inte registrering för mig, "var god försök senare".
Model 3 SR+ 2020
Model Y LR AWD 2022
Skriv svar