Däckverkstad norr om Stockholm?
Moderator: Redaktion
Däckverkstad norr om Stockholm?
Nu har jag inte ens en domkraft längre. Vilken däckverkstad norr om Stockholm använder ni för att byta däck och få punkteringar fixade hos? Någon med erfarenhet med Tesla vore ju bra, och nära InfraCity ännu bättre.
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Re: Däckverkstad norr om Stockholm?
bjelkeman skrev:Nu har jag inte ens en domkraft längre. Vilken däckverkstad norr om Stockholm använder ni för att byta däck och få punkteringar fixade hos? Någon med erfarenhet med Tesla vore ju bra, och nära InfraCity ännu bättre.
Jag har bytt på Euromaster i Häggvik (Kuskvägen) och de har varit riktigt bra och noggranna. De byter på flera Teslor. Bla min.
P85D, 21 BBS, Wrapzone satin, panorama, autopilot, luftfjädring, NG säten, Ultra HIFI synth osvosv.
Sponsra min Roadster2! http://---
Sponsra min Roadster2! http://---
Tesla verkar ha samarbete med Vianor, fick erbjudande av Tesla att byta till vinterdäck på valfri Vianor-verkstad.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Fick du punka i går morse när dom hade lagt ut fotanglar osv?bjelkeman skrev:Nu har jag inte ens en domkraft längre. Vilken däckverkstad norr om Stockholm använder ni för att byta däck och få punkteringar fixade hos? Någon med erfarenhet med Tesla vore ju bra, och nära InfraCity ännu bättre.
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Nä, punka fick jag på en helt självorsakad väg. Bilen hittade en skruv som legat på uppfarten i flera år. Gissar att det är tyngden som avgjorde att den inte hittades tidigare av en annan bil.Bjelke skrev:Fick du punka i går morse när dom hade lagt ut fotanglar osv?bjelkeman skrev:Nu har jag inte ens en domkraft längre. Vilken däckverkstad norr om Stockholm använder ni för att byta däck och få punkteringar fixade hos? Någon med erfarenhet med Tesla vore ju bra, och nära InfraCity ännu bättre.

Satte på ett nytt däck på SC då Tesla inte rekommenderar reparationer. Men tänkte det vore bra att ha ett reserv.
Men mest handlade det om vinterdäck.
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Jag använder Däckia i Märsta!
Mest för att de är bra platsmässigt i förhållande till jobbet, men har byggt upp ett bra förhållande under årer, så hälsa från Jocce på Svenco så kan de nog ge någon krona rabatt och de har ganska bra koll oftast!
/Jocce
Mest för att de är bra platsmässigt i förhållande till jobbet, men har byggt upp ett bra förhållande under årer, så hälsa från Jocce på Svenco så kan de nog ge någon krona rabatt och de har ganska bra koll oftast!
/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Med all snö så var det lite knepigt att få en tid. Men jag lyckades hos Euromaster i Upplands-Väsby (Stockholmsvägen 26). Om du har en Model S som inte har luftfjädring, så lasta ur däcken innan du kör upp på rampen. Annars så skrapar den i. Annars gick det bra. Trevlig och bra service.