Nya priser på interiör
Moderator: Redaktion
Nya priser på interiör
Nu kan man bara ha vissa kombinationer så lädersäten blev nästan 9000 dyrare.
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
Re: Nya priser på interiör
Nu är det premium-säten på 90D som standard (eller det kanske det varit ett tag, har inte märkt det förrän nu dock)
Jag stör mig dock som alltid att om man väljer premiumpaketet så kan man inte ha kvar textilsäten, men å andra sidan är det ventilerade säten vilket är trevligt.
Jag stör mig dock som alltid att om man väljer premiumpaketet så kan man inte ha kvar textilsäten, men å andra sidan är det ventilerade säten vilket är trevligt.
Kolfiber kostade 2700kr mer än de andra uppgraderade valen förut så det lär vara fel att man kan klicka den utan en annan uppgradering i botten
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
De har funnits för P-modellerna sen P100D kom men nu har de lagt till de nya sätena även för 90D vilket tyder på att de kommer snart finnas till alla modeller.Remuz skrev:Model S finns nu med ultravita också
Hoppas att de snart går att få för 60:an så man kan ta en beställning med standardsätenavigge50 skrev:De har funnits för P-modellerna sen P100D kom men nu har de lagt till de nya sätena även för 90D vilket tyder på att de kommer snart finnas till alla modeller.Remuz skrev:Model S finns nu med ultravita också

Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22