En snaps visa
Moderator: Redaktion
Kategoriregler
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
Diskussioner om Elon Musks politiska aktiviteter hänvisas till: viewtopic.php?t=37057
- Teslaspolen
- Teslaägare
Re: En snaps visa
Den har faktiskt varit uppe i en tråd tidigare. Om jag inte minns fel så vann den någon tävling med...?
Men, för dom som dricker så är den passande, för oss andra är den bara väldigt underhållande.
Men, för dom som dricker så är den passande, för oss andra är den bara väldigt underhållande.

Har tagit det oranga pillret https://www.youtube.com/channel/UC0intL ... G-xAvUEO-A
Re: En snaps visa
Den vann årets Snapsvise-SMTeslaspolen skrev:Den har faktiskt varit uppe i en tråd tidigare. Om jag inte minns fel så vann den någon tävling med...?
Model 3 reserverad 2016-04-01, reservationen vilande tills vidare (borde väl ta retur på den). Skoda Octavia Bensin/Etanol får tjänstgöra vidare tills jag hittar den elbil som passar behoven praktiskt och ekonomiskt då jag köpt min sista fossilbil.