Det har pratats om det men inget (nästan iaf) har väl hänt på den fronten än vad jag vet iaf. (haha inget har hänt på fronten)Limbster skrev:Det är ju på tiden med ordentlig kylning så man kan ta sin elbil till bankörningsdagar, teslan stänger ju snabbt ner sig för varma batterier eller har de fått ordning på det än?SR-71-BlackBird skrev:Även kul att designchefen berättar för oss att vi åker runt i bilar som egentligen behöver en grill.
"Folk tror att elbilar inte behöver någon grill men det är fel."
Jaguar
Moderator: Redaktion
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: Jaguar
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Upprepar att jag gillar designen. Grillen kan jag leva med på en SUV.
Tesla Model 3 LR AWD, blå med vit inredning.
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Zoe 22 kWh som andrabil - såld
Cybertruck AWD beställd
Model Y LR AWD beställd
Det där med att vissa tror att elbilar inte behöver nån kylare har av nån anledning spritt sig lite. De som tror att det inte behövs, hur har de tänkt att lösa kondensorkylningen?Limbster skrev:Det är ju på tiden med ordentlig kylning så man kan ta sin elbil till bankörningsdagar, teslan stänger ju snabbt ner sig för varma batterier eller har de fått ordning på det än?SR-71-BlackBird skrev:Även kul att designchefen berättar för oss att vi åker runt i bilar som egentligen behöver en grill.
"Folk tror att elbilar inte behöver någon grill men det är fel."

- 2020 VW ID3 Pro Life, 2019 Ioniq Electric, 2018 S75D Pano, svart metallic, 2017 S75(60) Pano, vinterpaket, silver, 2015 S85D Pano, titanium.
http://insideevs.com/2018-jaguar-i-pace ... rtgallery/
Lite mer bilder och kanske var någon ny info. 99 % färdig för produktion med säljstart andra halvan av 2018. Om prisena stämmer från tidigare länk att den kommer kosta 10-15% mer än F-pace så kommer den gå att köpa för under 600 tusen om drygt 1,5 år. Kan bli en riktigt bra konkurrent till Tesla
Man kanske skulle börja spara trots allt 
Lite mer bilder och kanske var någon ny info. 99 % färdig för produktion med säljstart andra halvan av 2018. Om prisena stämmer från tidigare länk att den kommer kosta 10-15% mer än F-pace så kommer den gå att köpa för under 600 tusen om drygt 1,5 år. Kan bli en riktigt bra konkurrent till Tesla

nöjd med min Ampera tillsvidare