S ägare i Uppsala som har MC röd eller Deep blue metallic?
Moderator: Redaktion
S ägare i Uppsala som har MC röd eller Deep blue metallic?
Skall köpa en Tesla S snarast. Det stora problemet för min fru och jag är vilken färg; antingen MC Röd eller Deep blue metallic. Finns någon ägare i eller utanför Uppsala som har någon av dessa färger och som kan visa upp sin bil i dagsjus.
Modell S 90D. Uthämtad mars 2017.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: S ägare i Uppsala som har MC röd eller Deep blue metalli
Snacka om skönt om det bara är färgvalet som är problemFrodo skrev:Skall köpa en Tesla S snarast. Det stora problemet för min fru och jag är vilken färg; antingen MC Röd eller Deep blue metallic. Finns någon ägare i eller utanför Uppsala som har någon av dessa färger och som kan visa upp sin bil i dagsjus.

Skulle jag köpa en till idag så blev det nog en av dom färgerna, tycker både jag och sambon, tyvärr kan jag inte säga att vi lyckats bestämma oss för vilken som är bäst fast vi
flera gånger jämfört dom sida vid sida sas

Även en silver/grå eller liknande är frestande med tanke på smutståligheten sas...
Fan det är inte lätt att välja färg alltså...
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Om man inte vill välja färg bland fifty-shades-of-grey så är ju valmöjligheterna ganska begränsade. Den röda är häftig, för den skiftar lite beroende på ljuset. Blått är dock alltid min favoritfärg. Synd att min grå-blåa färg inte finns kvar, för den är kanon, snygg och smutstålig. 

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Om ni har möjlighet så rekommenderar jag en kort utflykt till Teslas Servicecenter i Upplands Väsby. Jag var förbi igår och där finns det hur många bilar som helst att titta på. Både rena och smutsiga.
Personligen gillar jag båda färgerna skarpt, men den röda vinner alla dagar i veckan...
Personligen gillar jag båda färgerna skarpt, men den röda vinner alla dagar i veckan...
Installerat 13,2 kWp solceller
Det finns bara en sak att säga i denna fråga.
MC Röd är den snabbaste färgen.
MC Röd är den snabbaste färgen.
TMS LR UltraRed, FSD
Såld - TMS 100D MC Red, AP3, FSD, Premiumpaket.
Såld - TMS 85D MC Red, AP1, Pano, Intriörpaket, Next Gen, Ultra Hifi, luftfjädring, köldpaket
Såld - TMS 100D MC Red, AP3, FSD, Premiumpaket.
Såld - TMS 85D MC Red, AP1, Pano, Intriörpaket, Next Gen, Ultra Hifi, luftfjädring, köldpaket
Jag har en röd, 5 km från InfraCity, men har tyvärr inga utflykter planerade till Uppsala just nu.
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.