Julen kommer tidigt i år.
Moderator: Redaktion
Julen kommer tidigt i år.
Kul att få skriva sitt första inlägg här.
Har läst otroligt många inlägg och intressanta diskussioner.
Har beställt en model S 60 D och på MyTesla står det nu att leverans beräknas till mellan 7:e och 14:e december.
Byter från en 2014 Bmw 520 dXdrive touring som jag är otroligt nöjd över men har sneglat på en model S otroligt länge och kände att nu eller aldrig måste det ske. Annars hade jag behållt BMWn. Planerar att behålla Teslan tills den säckar ihop.
Spännande som attan!
Min spec:
2016 Tesla Model S60D
Midnight silver Metallic
Pano
Next Gen svarta stolar
Autopilot 1.0
Hoppas nu verkligen att man får fira julen tiidigare i år!
Har läst otroligt många inlägg och intressanta diskussioner.
Har beställt en model S 60 D och på MyTesla står det nu att leverans beräknas till mellan 7:e och 14:e december.
Byter från en 2014 Bmw 520 dXdrive touring som jag är otroligt nöjd över men har sneglat på en model S otroligt länge och kände att nu eller aldrig måste det ske. Annars hade jag behållt BMWn. Planerar att behålla Teslan tills den säckar ihop.
Spännande som attan!
Min spec:
2016 Tesla Model S60D
Midnight silver Metallic
Pano
Next Gen svarta stolar
Autopilot 1.0
Hoppas nu verkligen att man får fira julen tiidigare i år!
Re: Julen kommer tidigt i år.
Grattis och välkommen till sekten!
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Tackar!
Är otroligt laddad och förväntasfull.
Ska bli så spännande att se hur det kommer att gå att köra på el även om jag inte är särskilt orolig.
Tycker att Model S är så satans snygg också.
Ska bli så spännande att se hur det kommer att gå att köra på el även om jag inte är särskilt orolig.
Fortsätt vara laddad så är det lugnt!MangeT skrev:Tackar!

Grattis till bra beslut! Håller tummarna för att du får din bil snart, själv hämtar jag min nu på torsdag och har precis samma känslor.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
(Såld) M3P - Röd - vita säten
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag
(Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP
(Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
(Såld) M3 LR AWD - Svart Solid - vita säten - drag
(Beställd) MS Plaid - grå - svarta säten - EAP
(Såld)S90D - Facelift - AP1 - Pano - Köldpaket - NextGen - Premium - Hi-Fi - Obisidian black
- ovelundkvist
- Teslaägare
- Kontakt:
Grattis 
Skickat från min SM-T530 via Tapatalk

Skickat från min SM-T530 via Tapatalk
Egenföretagare med innehav av:
Model Y - Long Range, Vit - Årsmodell 2024
Model Y - Long Range, Vit - Årsmodell 2024
Grattis! Mycket bra val att byta till Model S, du kommer bli mycket nöjd. Har haft min ett år snart. Njuter fortfarande och kör gärna lite extra för att det är roligt
Kul med samma spec som min. Har Midnight silver, pano, next gen, AP (1 givetvis). Liten skillnad dock då jag har 70D. Liten fördel till dig som kan ladda 100% nu eller uppgradera till 75D...

70D, midnight silver metallic, svarta next gen seats, pano-tak, autopilot
- SR-71-BlackBird
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/stefan9931
Grattis, gick också från BMW femserie till Tesla, du kommer inte att bli besviken.
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
- Musikmannen66
- Teslaägare
Grattis till ett beslut som ökar livskvaliteten med 100 %.
Jag har njutit i två månader sen jag fick bilen i september. Man blir glad bara av att titta ut genom fönstret och se en så vacker skapelse stå parkerad och man söker efter varje tillfälle att ta en tur.
Välkommen
Jag har njutit i två månader sen jag fick bilen i september. Man blir glad bara av att titta ut genom fönstret och se en så vacker skapelse stå parkerad och man söker efter varje tillfälle att ta en tur.
Välkommen
Model S 75 . Svart med taklucka
Tack alla!
Brukar ligga på ganska exakt 1500 mil / år. Får se om det blir många extra mil framförallt första året.
Brukar ligga på ganska exakt 1500 mil / år. Får se om det blir många extra mil framförallt första året.
MangeT
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
Haha, din årliga körsträcka kommer garanterat att öka.
Välkommen till sekten.
Välkommen till sekten.

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Jäklar vilken kort lev.-tid!
om det nu stämmer men det gör det nog, tror det slår mer på dom som har långa tider...
Och grattis såklart

Och grattis såklart

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Beställde en bil som redan var på väg från USA. Den hade den specifikation jag ville ha så passade bra därför kort lev. Tid. Tror jag la beställningen i slutet av oktober / början november. Slapp sista prishöjningen.
MangeT
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
Grattis!!!
Prova blocket eller liknande sedan så märker du snart att saker långt bort är billigare och man får en anledning att köra Teslan lite extra. Jag körde tor igår för att hämta lite saker 112mil
Prova blocket eller liknande sedan så märker du snart att saker långt bort är billigare och man får en anledning att köra Teslan lite extra. Jag körde tor igår för att hämta lite saker 112mil

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Hehe... Väldigt sant. "Stakmaskin, Borlänge. Endast avhämtning"Pontus skrev:Grattis!!!
... och så finner man sig själv tänka
"Hum... Inte så jäkla farligt. Kan nog bli en sväng. Bra pris ändå".. (bor i Göteborg)
- 2020 VW ID3 Pro Life, 2019 Ioniq Electric, 2018 S75D Pano, svart metallic, 2017 S75(60) Pano, vinterpaket, silver, 2015 S85D Pano, titanium.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
MSO skrev:Hehe... Väldigt sant. "Stakmaskin, Borlänge. Endast avhämtning"Pontus skrev:Grattis!!!
... och så finner man sig själv tänka
"Hum... Inte så jäkla farligt. Kan nog bli en sväng. Bra pris ändå".. (bor i Göteborg)

på sommaren... När va fan, soppan måste kosta typ 1kr för att jämförelsen ska bli någorlunda ok...
Ja just det, ljudnivån och prestandan är bättre oxo...
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19