Beställde en 90D den 27/11 2016 med begäran om leverans sent mars 2017
Bekräftade ordern den 7/12 2016
Noterade på mytesla att VIN kom den 8/12 2016
Och i dag lördag den 10/12 2016 står det på mytesla att: "Your Tesla has arrived at the Tilburg Factory for final assembly"
Ser ut som det kan bli leveranstid på 3 veckor eller så. Har Elon har anställt Tobbe Trollkar eller vad är det frågan om?
Har de hittat en "lagerbil" som är identisk med din spec och bytt till den?
Renault R5, Seat Mii, Tesla Roadster.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Jag skulle just posta en egen tråd om samma sak. Jag har uppskjuten leverans till juni, och även min bil är i Tillburg enligt My Tesla. Jag hoppas verligen att det är databasen som fått fnatt och att den inte ska stå och samla damm i ett halvår!
Jag skulle just posta en egen tråd om samma sak. Jag har uppskjuten leverans till juni, och även min bil är i Tillburg enligt My Tesla. Jag hoppas verligen att det är databasen som fått fnatt och att den inte ska stå och samla damm i ett halvår!
Men då får du ju inte fri obegränsad laddning på SuC?
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Jodå, det har jag kollat upp. Så här svarade min DS på frågan: "Eftersom du lade ordern innan utannonseringen den 7:e november och vid det tillfället valde en senare leveranspreferens än april så kommer du inte att påverkas, så länge som du inte ändrar din leveranspreferens ytterligare. Dvs. om du i dag väljer att skjuta på leveransen ytterligare en månad kommer du att innefattas av de uppdaterade villkoren gällande Supercharging."
Om den beställdes innan nyheten så borde det bli så.
Yacht flor är där center console är under stora skärmen
Nu har alla bilar center console men innan det var det yacht floor och innan D modeller var den tillval
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se