Mittkonsol baksätet
Moderator: Redaktion
Mittkonsol baksätet
Nu har tesla lanserat en egen mittkonsol till baksätet. Liknar den som finns inbyggd i executive baksätet.
http://shop.teslamotors.com/collections ... ar-console
http://shop.teslamotors.com/collections ... ar-console
Model YP 2024
Reservation Cybertruck Trimotor
Reservation Cybertruck Trimotor
Re: Mittkonsol baksätet
Ser snyggt ut och mycket användbart
.

It's better to burn out, than to fade away!
Den hamnade på min "kanske köpa till lista" efter gummimattor med före mittkonsol. Jag vill nog först kolla på den i verkligheten och se hur smidig den är att sätta dit och ta bort samt hur stadigt den sitter.
Model S LR -19
Model S 85D - 15 såld
Ja den är ju bättre än de som finns i vanliga bilar, eftersom man inte behöver ha den i ryggen när man sitter i mitten.
Det är ju riktigt bra. Ingen ville sitta i mitten i min förra bil längre än några mil.Ja den är ju bättre än de som finns i vanliga bilar, eftersom man inte behöver ha den i ryggen när man sitter i mitten.
Model S LR -19
Model S 85D - 15 såld
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Ingen som vill sitta i mitten bak oavsett armstöd i ryggstödet eller ej, väl.
Vad är det för bilar ni har upplevt problem med obekväm ryggstöd pga armstöd? Jag anser sådana jag har haft vara klockrena. Märks inget när uppfällt, bekvämt som attan nerfällt.
Vad är det för bilar ni har upplevt problem med obekväm ryggstöd pga armstöd? Jag anser sådana jag har haft vara klockrena. Märks inget när uppfällt, bekvämt som attan nerfällt.
V70. Men det var ju en 2002a. Du kan ha rätt, ingen vill sitta där ändå.
Model S LR -19
Model S 85D - 15 såld
De flesta bilar funkar ju inte att sitta i mitten pga av armstödet. Men i Tesla gick det alldeles utmärk. Är ju fullständigt hopplöst för en trebarnsfamilj om du inte kan använda mitt platsen. Man blir helt hänvisad till en SUV. Därför är det bra att den här är en lös detalj.
Det där är konstigt tycker jag. Har väl lite anlag för åksjuka kanske men jag sitter jäkligt gärna i mittenbaksätet så man ser bra framåt. Om det är en stor kardanaxel som går rakt genom hela bilen som på gamla bakhjulsdrivna är det ju inte så ball men om det är lika bekvämt säte i mitten som på kanterna där bak skulle jag sätta mig där om jag var själv i baksätet vilken dag som helst. Men den allmäna uppfattningen verkar vara att mittenplatsen är en skitplats. Jag undrar lite om det är för att den är en skitplats i många bilar med obekvämt säte där (pga armstödet eller vad som helst) eller om man vill sitta bakom ett säte så man inte ser ut. Är det fullt i baksätet är det såklart göttigare att ha en dörr att luta sig mot, lite som att sitta i mittensätet när man flyger annars.TiborBlomhall skrev:Ingen som vill sitta i mitten bak oavsett armstöd i ryggstödet eller ej, väl
Säkraste platsen
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Är det någon som vet om det bara ligger löst eller om man fäster den i isofix fästena? Hittar ingen info om det.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning

.
Senast redigerad av Svenssons, redigerad totalt 1 gånger.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Såg nu....Svenssons skrev:Finns ju små bilder på sidan hur den är tänkt att monteras.

Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.

- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Kommer inte köpa. barnen får inte dricka i bilen. Mittkonsolen är dyr och personligen ser jag ingen nytta av den. Så för mig går den bort.
Notera en intressant detalj. Vit läder... Luktar som det kommer en till färg på skinnklädseln till model S...
finns även med lacewood, men vita skinnet är troligen för att inte po signaturekunder
ms 76132 "Eleamore"
Hade glömt att det fanns vit skinn till signature. Du har rätt..