Ni som redan äger en tesla får naturligtvis INTE anmäla er!!!! Usch och fy om ni skulle vinna före ngn som INTE har tillgång till en Tesla!
Omoraliskt och själviskt av er ägare som anmält er... Hoppas Tesla verifierar detta så att det blir potentiella nya kunder som får möjligheten till ett långtest.
Vår allsmäktige Tibor borde naturligtvis få ett av erbjudandena utan att ens vara med i tävlingen. Om han nu ens vill byta bort sin Leaf för en hel vecka?!
Tibor bör vara den självklara vinnaren driver TCS och har ingen tesla
Men å andra sidan vi kanske skulle anmälla han från bmw klubben som trollade här för ett tag sen ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Kul initiativ! Inte för att jag tror jag vinner en vecka i en Tesla, men den där masken på kroken tycks bara fetare och fetare ...
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Ni som redan äger en tesla får naturligtvis INTE anmäla er!!!! Usch och fy om ni skulle vinna före ngn som INTE har tillgång till en Tesla!
Omoraliskt och själviskt av er ägare som anmält er... Hoppas Tesla verifierar detta så att det blir potentiella nya kunder som får möjligheten till ett långtest.
Vår allsmäktige Tibor borde naturligtvis få ett av erbjudandena utan att ens vara med i tävlingen. Om han nu ens vill byta bort sin Leaf för en hel vecka?!
När var det dom skulle avslöja vinnarna?
Håller tummarna så dom blir blå för att man får vara en av de utvalda, mest för att få se min kära frus min
när hon inser att vi MÅSTE ha en Tesla
Håller tummarna så dom blir blå för att man får vara en av de utvalda, mest för att få se min kära frus min
Någon gång under januari. Håller tummarna jag med...
Någon gång under januari. Håller tummarna jag med...
Verkar som det är klart nu för sambon fick mail nyss (hon blev inte uttagen)...
Ngn som "vunnit"?
Nej
"Utvalningsprocessen är nu klar och även om din ansökan inte valdes ut vill vi gärna bjuda in dig till en provkörning vid din närmaste butik så att du kan få möjligheten att uppleva Teslas banbrytande teknik, säkerhet och prestanda. "
Var väl inte tillräckligt intressant. För låg inkomst? Har bara en snart 3år gammal Outlander Phev personalbil som ska bytas i April .... Och ni vet ju att PHEV = inkörsporten till tyngre droger. Så kanske räknar de med att jag är ett säkert kort?
"Tack för att du anmält dig till Teslas tävling ”Drive to Believe”. Vi skulle önska att alla bidrag vann, men den här gången valdes du tyvärr inte ut för en 7‑dagars provkörning av Model S"
Men det är klart, varför låta oss redan övertygade Tesla fanatiker prova. Oss vet de vart de har
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.