Min son Lukas 14 år ska på PRAO vecka 14, 3-7 April och han letar efter nånstans i Stockholm där han skulle kunna PRAO-a.
Han är intresserad av att spela dataspel. Och robotar. Och elbilar (stackarn blev påverkad av mig ).
Jag vet att det finns många intressanta människor med intressanta jobb på intressanta arbetsplatser här.
Finns det möjlighet till PRAO-plats hos någon?
Min son Lukas 14 år ska på PRAO vecka 14, 3-7 April och han letar efter nånstans i Stockholm där han skulle kunna PRAO-a.
Han är intresserad av att spela dataspel. Och robotar. Och elbilar (stackarn blev påverkad av mig ).
Jag vet att det finns många intressanta människor med intressanta jobb på intressanta arbetsplatser här.
Finns det möjlighet till PRAO-plats hos någon?
När jag va 14-15 och skulle PRAO a ringde jag till berga helikopter flotilj och frågade om jag fick praoa som pilot
Ja fick faktist komma dit och sitta 1 dag i tornet, 1 dag hos brandmännen, 2dar hos tecknikerna och sista dagen fick jag faktist flyga hkp6 best PRAO ever!!
Fast nu är vell helikoptrarna på berga nerlagt
Jag ringde en flottbas och gjorde prao där, fick som 16åring köra stridsbåt 90, det var helt magiskt och som jag förstod det efteråt inte helt tillåtet fick även följa med en minröjare och spydde som en magsjuk, inte lika kul
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Jag gjorde min PRAO på F15 och fick prova på allt, även sköta det mesta på viggen utom att flyga, fast min PRAO hette
visst lumpen eller nåt och var mkt längre
Jag skrubbade otvättade ägg på en lanthandel och fick en realistiskt bild av vuxenlivet
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
På högstadiet gjorde jag min Pryo hos SJ i staden där jag bodde då. Fick prova lite olika saker. Bl.a. att köra tåg.
På gymnasiet däremot fick jag prya på en datorcentral som hade stordatorer. Fick bl.a. byta band i bandstationerna. Känner mig också ganska gammal.
Gymnasietiden var i början av 1980-talet.
Hmm, när ja tänker efter borde han ju göra prao på nått yrke som är gameldags eller på väg bort. Så han kan känna sig riktigt gammal när han är i vår ålder
Hmm, när ja tänker efter borde han ju göra prao på nått yrke som är gameldags eller på väg bort. Så han kan känna sig riktigt gammal när han är i vår ålder