SC avråder från merryxmas

Här diskuterar vi om Tesla Model X

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
peterlauri
Teslaägare

SC avråder från merryxmas

Inlägg av peterlauri »

Hade min X inne på service IGEN. Två FWD som inte fungerade, och förardörren som krånglade igen. SC trackar det tillbaka till merryxmas show. Tydligen ska det finnas en bug.

SC avråder från att använda den...

Någon annan som fått åka in till SC efter merryxmas med dörrar som inte fungerar?
---
Få 8000:- rabatt när du beställer din Tesla genom att använda denna referallänk: http://---
---
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Re: SC avråder från merryxmas

Inlägg av HelectriC »

peterlauri skrev:
Hade min X inne på service IGEN. Två FWD som inte fungerade, och förardörren som krånglade igen. SC trackar det tillbaka till merryxmas show. Tydligen ska det finnas en bug.

Någon annan som fått åka in till SC efter merryxmas med dörrar som inte fungerar?
Ja, det var ju verkligen lite av en julklapp, ett besök på SC :lol:
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
peterlauri
Teslaägare

Re: SC avråder från merryxmas

Inlägg av peterlauri »

HelectriC skrev:
peterlauri skrev:

Ja, det var ju verkligen lite av en julklapp, ett besök på SC :lol:
Tydligen måste ju dom gilla mig väldigt mycket på SC, och skapa problem med min bil så dom får träffa mig regelbundet...
---
Få 8000:- rabatt när du beställer din Tesla genom att använda denna referallänk: http://---
---
Skriv svar