Hade min X inne på service IGEN. Två FWD som inte fungerade, och förardörren som krånglade igen. SC trackar det tillbaka till merryxmas show. Tydligen ska det finnas en bug.
SC avråder från att använda den...
Någon annan som fått åka in till SC efter merryxmas med dörrar som inte fungerar?
SC avråder från merryxmas
Moderator: Redaktion
- peterlauri
- Teslaägare
Re: SC avråder från merryxmas
Ja, det var ju verkligen lite av en julklapp, ett besök på SCpeterlauri skrev:Hade min X inne på service IGEN. Två FWD som inte fungerade, och förardörren som krånglade igen. SC trackar det tillbaka till merryxmas show. Tydligen ska det finnas en bug.
Någon annan som fått åka in till SC efter merryxmas med dörrar som inte fungerar?

Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
- peterlauri
- Teslaägare
Re: SC avråder från merryxmas
Tydligen måste ju dom gilla mig väldigt mycket på SC, och skapa problem med min bil så dom får träffa mig regelbundet...HelectriC skrev:Ja, det var ju verkligen lite av en julklapp, ett besök på SCpeterlauri skrev:Hade min X inne på service IGEN. Två FWD som inte fungerade, och förardörren som krånglade igen. SC trackar det tillbaka till merryxmas show. Tydligen ska det finnas en bug.