MEN nu har det dykt upp två stycken streckade streck högst upp och nästan längst ned på skalan, dessa streck tror jag inte fanns där när jag började köra bilen. Var har jag varit och bänglat och tryckt? Går det att få bort dessa streckade streck?
Streckade streck
Moderator: Redaktion
Streckade streck
Jag har köpt en S P85, i hastighetsmätaren där energiåtgången visas har man en heldtagen linje som visar förbrukning för tillfället.
MEN nu har det dykt upp två stycken streckade streck högst upp och nästan längst ned på skalan, dessa streck tror jag inte fanns där när jag började köra bilen. Var har jag varit och bänglat och tryckt? Går det att få bort dessa streckade streck?

Tesla X 75D, S P85, S 90D, X 100D, Cybertruck beställd, Polestar 2
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: Streckade streck
Begränsningar pga kallt/varmt batteri och/eller motor, inget konstigt 
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Strecken innebär begränsat effektuttag. De försvinner om batteriet är i normal temperatur och inte helt fullt eller helt urladdat, dvs när du kört ett tag bör de försvinna.
Tesladrömmare från Linköping, pluggar i Göteborg
Referrallänkar:
Få 25kr att åka VOI elscootrar för! De finns i 5 svenska städer!
Köp nya OnePlus 6T, få 200 kr att handla tillbehör för
Referrallänkar:
Få 25kr att åka VOI elscootrar för! De finns i 5 svenska städer!
Köp nya OnePlus 6T, få 200 kr att handla tillbehör för
Ni är hjälpsamma hela högen. TACK! Nu kan jag surfa gott på forumet inatt.
Tesla X 75D, S P85, S 90D, X 100D, Cybertruck beställd, Polestar 2