"Min" Tesla är till salu
Moderator: Redaktion
"Min" Tesla är till salu
Ser att Tesla precis lagt upp "min" bil som jag bytte in när jag köpta en ny med AP 2.0
De skriver inte att bilen har solfilm och Ceramics lackbehandling gjord hos Ditec.
https://www.tesla.com/sv_SE/preowned/5YJSA7E23GF134313
De skriver inte att bilen har solfilm och Ceramics lackbehandling gjord hos Ditec.
https://www.tesla.com/sv_SE/preowned/5YJSA7E23GF134313
Tesla Model 3 Highland
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: "Min" Tesla är till salu
Kan det vara så att dom inte kan lägga in text som inte är originalsaker? (dom har antagligen en lista som härör från beställning + eftermonterade saker på bilen tex)
Skönt att se att dom inte tar chansen att ta bort fri SuC på bilar som går genom deras egen försäljning
(än iaf)
Vad betyder "räckviddsuppgradering" förresten? Är det inte att man låst upp från 60 till 75kWh? Det är ju helt ointressant när bilen säljs som just en 75kWh:are lixom.
För en oinsatt låter det nog som något annat som kostats på bilen som ger den mer räckvidd (än en std. 75:a sas).
Typiskt Tesla isf
Skönt att se att dom inte tar chansen att ta bort fri SuC på bilar som går genom deras egen försäljning

Vad betyder "räckviddsuppgradering" förresten? Är det inte att man låst upp från 60 till 75kWh? Det är ju helt ointressant när bilen säljs som just en 75kWh:are lixom.
För en oinsatt låter det nog som något annat som kostats på bilen som ger den mer räckvidd (än en std. 75:a sas).
Typiskt Tesla isf

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Eftersom de inte rekommenderar tredjepartssaker så kan de väl inte riktigt lista dessa som något bra. Kanske om de skriver vad som är fel med bilen också....
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
- Bjelke
- Teslaägare
Ja det skulle ju se lite kul ut lixom:bylund skrev:Eftersom de inte rekommenderar tredjepartssaker så kan de väl inte riktigt lista dessa som något bra. Kanske om de skriver vad som är fel med bilen också....
"Följande fel/skador på bilen finns: Stenskott, repa på fälg, lackskydd samt solfilm...osv"

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Bjelke skrev:Ja det skulle ju se lite kul ut lixom:bylund skrev:Eftersom de inte rekommenderar tredjepartssaker så kan de väl inte riktigt lista dessa som något bra. Kanske om de skriver vad som är fel med bilen också....
"Följande fel/skador på bilen finns: Stenskott, repa på fälg, lackskydd samt solfilm...osv"

Tesla Model 3 Highland
Helt rätt, för jag låste upp den till en 75:a.Bjelke skrev:Kan det vara så att dom inte kan lägga in text som inte är originalsaker? (dom har antagligen en lista som härör från beställning + eftermonterade saker på bilen tex)
Skönt att se att dom inte tar chansen att ta bort fri SuC på bilar som går genom deras egen försäljning(än iaf)
Typiskt Tesla isf
Tesla Model 3 Highland
- Bjelke
- Teslaägare
OKHeiko skrev:Helt rätt, för jag låste upp den till en 75:a.Bjelke skrev:Kan det vara så att dom inte kan lägga in text som inte är originalsaker? (dom har antagligen en lista som härör från beställning + eftermonterade saker på bilen tex)
Skönt att se att dom inte tar chansen att ta bort fri SuC på bilar som går genom deras egen försäljning(än iaf)
Typiskt Tesla isf

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Undrar om det går att låsa ner den igen om man vill köpa en med 60kWh?Bjelke skrev:OKHeiko skrev:Helt rätt, för jag låste upp den till en 75:a.Bjelke skrev:Kan det vara så att dom inte kan lägga in text som inte är originalsaker? (dom har antagligen en lista som härör från beställning + eftermonterade saker på bilen tex)
Typiskt Tesla isf
Tesla Model 3 Highland
- Bjelke
- Teslaägare
vi har spekulerat om det här, men tror inte vi har fått svar på det, kanske ska ringa och spela kund och fråga?Heiko skrev:Undrar om det går att låsa ner den igen om man vill köpa en med 60kWh?Bjelke skrev:OKHeiko skrev:Helt rätt, för jag låste upp den till en 75:a.Bjelke skrev:Kan det vara så att dom inte kan lägga in text som inte är originalsaker? (dom har antagligen en lista som härör från beställning + eftermonterade saker på bilen tex)
Typiskt Tesla isf

(det borde ju gå kan man tycka)
Edit: "räckviddsdegradering"

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Satan vad den är snygg, synd att jag inte kan låna en mille på huset utan att sambon får reda på det
- Bjelke
- Teslaägare
Crappy skrev:Satan vad den är snygg, synd att jag inte kan låna en mille på huset utan att sambon får reda på det

Va fan, chansa!

Hon kommer garanterat inte att skälla ut dig om hon för låna den typ direkt ni hämtat den

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Crappy skrev:Satan vad den är snygg, synd att jag inte kan låna en mille på huset utan att sambon får reda på det

Tesla Model 3 Highland