Ljud/luft v sidoruta fram
Moderator: Redaktion
Ljud/luft v sidoruta fram
Vid motorvägsfart susar det märkbart vid v sidoruta fram. Dessutom blir det ett luftdraget som känns sådär bara. Trycker man lätt på framstolpen blir det bättre. Dags för reklamation? Bilen hämtades i veckan...
Re: Ljud/luft v sidoruta fram
Ett vanligt problem på både S och X. Justeras enkelt på SC.Refero skrev:Vid motorvägsfart susar det märkbart vid v sidoruta fram. Dessutom blir det ett luftdraget som känns sådär bara. Trycker man lätt på framstolpen blir det bättre. Dags för reklamation? Bilen hämtades i veckan...
Model YP 2024
Reservation Cybertruck Trimotor
SC är det servicecentret Bredden tro? Har haft kontakt med leveransen som ännu inte återkommit ifrågan.
Japp det är servicecentret. Som sagt välkänt problem som det enkelt justerar så det blir tyst och tätt.Refero skrev:SC är det servicecentret Bredden tro? Har haft kontakt med leveransen som ännu inte återkommit ifrågan.
Model YP 2024
- nicklasandersson
- Teslaägare
Jag hade exakt samma problem på min bil. De fixade det i mellandagarna för mig. Nu ser det dock ut som att det gått tillbaka lite emot ursprungsläget igen så de får titta på det igen vid nästa SC-besök.
Hoppas att du får snabb hjälp!
Hoppas att du får snabb hjälp!
MY Performance 2023 | Midnight Cherry Red | 21" Überturbine | Vit inredning
MY LR AWD 2021 | Djupblå metallic | 20" Induction | Svart inredning
S75D | Midnight silver | Panoramatak | Svarta NextGen-säten | AP1 | Luftfjädring | Premiumpaket
MY LR AWD 2021 | Djupblå metallic | 20" Induction | Svart inredning
Har samma problem med min S, har vart på SC och dom kunde inte justera det så dom fick beställa en ny ruta. Så byte på fredag. Den har vart så här sen ny. Ska bli skönt att bli av med ljudet/bruset
Tesla Model S 75D 2016
Köp en ny Tesla få 9000kr och grattis SuC http://---
Om det är någon som inte kör Tesla som vill provköra i Uddevalla området, skicka ett pm så löser vi det:)
Köp en ny Tesla få 9000kr och grattis SuC http://---
Om det är någon som inte kör Tesla som vill provköra i Uddevalla området, skicka ett pm så löser vi det:)