Läs! Goda nyheter!
http://www.byggvarlden.se/solenergi-ska ... nyhet.html
Solceller på Stinsen!
Moderator: Redaktion
- TiborBlomhall
- Referralkod: ts.la/tibor72449
Re: Solceller på Stinsen!
...förutom att nyheten är från 2012 och vad jag vet har fortfarande inte hänt något 

Finns i alla fall inga elbilsplatser i garaget eller utanför vad jag vet.
Model 75 S grå 2016 (såld)
Model S LR raven 2019
Model S LR raven 2019
Tror iof att dom har solceller på taket men elbilsplatserna blev aldrig av.Mats skrev:Finns i alla fall inga elbilsplatser i garaget eller utanför vad jag vet.
... på hemsidan...
För närvarande kan inte Stinsen erbjuda elladdningsstolpar för elbilar. Detta kommer att ingå i ett inom snar framtida projekt. Tillsvidare går det bra att använda de uttag som finns i garaget.
Så hittar man ett uttag är det bara att koppla in sig ...
Model 75 S grå 2016 (såld)
Model S LR raven 2019
Model S LR raven 2019
Fan, chefen, I go out and kill myself immediately!TiborBlomhall skrev:...förutom att nyheten är från 2012 och vad jag vet har fortfarande inte hänt något

Var dig själv, alla andra är upptagna
BMW i4 IDrive40
BMW i4 IDrive40
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Ett gott skratt ska ju förlänga livet, inte förkorta detKriper skrev:Fan, chefen, I go out and kill myself immediately!TiborBlomhall skrev:...förutom att nyheten är från 2012 och vad jag vet har fortfarande inte hänt något

Mitt blev iaf en liten gnutta längre idag

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Vi kanske delar samma morbida humor..Bjelke skrev:Ett gott skratt ska ju förlänga livet, inte förkorta detKriper skrev:Fan, chefen, I go out and kill myself immediately!TiborBlomhall skrev:...förutom att nyheten är från 2012 och vad jag vet har fortfarande inte hänt något
Mitt blev iaf en liten gnutta längre idag

Var dig själv, alla andra är upptagna
BMW i4 IDrive40
BMW i4 IDrive40