Jag har tillbringat en timme på en isbana som plogats på en sjö. Helt magiskt. Vilken bil!!!
Jag har odubbade vinterdäck. Tillsammans med mig var det ett tjugotal racingmoddade bilar av diverse ICE modeller som var där och körde. Merparten med isracingdäck. När jag kom dit blev jag överraskad över hur seriösa de som var där var. De hade mindre rallydepåer och bytte däck, skruvade och gjorde allt som man kan tänka sig att motorintresserade gör vid en "rallybana". Jag funderade en stund på om jag skulle våga mig ut på banan. Sannolikt skulle jag utgöra en bromskloss som fantasterna skulle irritera sig på.
Jag tog dock mod till mig och väntade in en stor lucka mellan två bilar. Fasiken vilken bil. Vilket grepp och vilken intuitiv hantering av bilen. Jag är ingen erfaren vinterväglagschafför, men väldigt snabbt inså jag att jag inte var en bromskloss. Jag körde till och med ikapp bilen framför!!!

Alla mindre fel och brister som jag och flera med mig ondgjort sig över är fr.o.m. Nu helt förlåtna. Det som verkligen betyder något med bilen är helt fantastiskt!
Jag tycker dock fortfarande att det är lite B att de inte kan få fram plastmattor i Sverige trots att de sålts i USA i flera månader.