Vänstra FWD strular på X
Moderator: Redaktion
- SolnaGnagarn
- Teslaägare
Vänstra FWD strular på X
Är det fler som har problem med sin vänstra fwd? Var tydligen ett vanligt problem enligt SC i Väsby.
Lite irriterande att man måste köra upp dörren med knappen på b stolpen varje gång för att sedan köra ned den.
Lite irriterande att man måste köra upp dörren med knappen på b stolpen varje gång för att sedan köra ned den.
Re: Vänstra FWD strular på X
Min vänster knarrar en hel del och stannar ibland innan den fälts ut Max (det är på slutet den knarrar så man missar knarret då)
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Fan oxo, din bil skulle ju vara felfri ju! Det var ju iaf min gissning/förhoppning...SolnaGnagarn skrev:Är det fler som har problem med sin vänstra fwd? Var tydligen ett vanligt problem enligt SC i Väsby.
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
- SolnaGnagarn
- Teslaägare
Mmm min med....Bjelke skrev:Fan oxo, din bil skulle ju vara felfri ju! Det var ju iaf min gissning/förhoppning...SolnaGnagarn skrev:Är det fler som har problem med sin vänstra fwd? Var tydligen ett vanligt problem enligt SC i Väsby.
- leif arlebo
- Teslaägare
Har haft min X på verkstad 22 dagar för att få rätt funktion på vä FWD så att den går att stänga.. har nu fungerat i 14 d efter byte av lås (latch) som fick beställas fr USA
Mina knarrade också, men jag lämnade in den och efter justering så fixade de det ... minns inte exakt vad som gjordes, men knarret är bortaRemuz skrev:Min vänster knarrar en hel del och stannar ibland innan den fälts ut Max (det är på slutet den knarrar så man missar knarret då)

- SolnaGnagarn
- Teslaägare
Min ska in på tisdag. Hoppas att dom har latchar på lager nu då detta verkar vara ett vanligt problem.leif arlebo skrev:Har haft min X på verkstad 22 dagar för att få rätt funktion på vä FWD så att den går att stänga.. har nu fungerat i 14 d efter byte av lås (latch) som fick beställas fr USA
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Don't count on it... Men jag håller tummarna självklartSolnaGnagarn skrev:Min ska in på tisdag. Hoppas att dom har latchar på lager nu då detta verkar vara ett vanligt problem.leif arlebo skrev:Har haft min X på verkstad 22 dagar för att få rätt funktion på vä FWD så att den går att stänga.. har nu fungerat i 14 d efter byte av lås (latch) som fick beställas fr USA

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Faan va störigt. Trist att det strular.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning