Vänstra FWD strular på X

Här diskuterar vi om Tesla Model X

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
SolnaGnagarn
Teslaägare

Vänstra FWD strular på X

Inlägg av SolnaGnagarn »

Är det fler som har problem med sin vänstra fwd? Var tydligen ett vanligt problem enligt SC i Väsby.
Lite irriterande att man måste köra upp dörren med knappen på b stolpen varje gång för att sedan köra ned den.
Användarvisningsbild
Remuz
Teslaägare

Re: Vänstra FWD strular på X

Inlägg av Remuz »

Min vänster knarrar en hel del och stannar ibland innan den fälts ut Max (det är på slutet den knarrar så man missar knarret då)
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Referralkod: ts.la/mikael1178

Inlägg av Bjelke »

SolnaGnagarn skrev:
Är det fler som har problem med sin vänstra fwd? Var tydligen ett vanligt problem enligt SC i Väsby.
Lite irriterande att man måste köra upp dörren med knappen på b stolpen varje gång för att sedan köra ned den.
Fan oxo, din bil skulle ju vara felfri ju! Det var ju iaf min gissning/förhoppning...
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Användarvisningsbild
SolnaGnagarn
Teslaägare

Inlägg av SolnaGnagarn »

Bjelke skrev:
SolnaGnagarn skrev:
Fan oxo, din bil skulle ju vara felfri ju! Det var ju iaf min gissning/förhoppning...
Mmm min med....
Användarvisningsbild
leif arlebo
Teslaägare

Inlägg av leif arlebo »

Har haft min X på verkstad 22 dagar för att få rätt funktion på vä FWD så att den går att stänga.. har nu fungerat i 14 d efter byte av lås (latch) som fick beställas fr USA
Användarvisningsbild
flaco
Teslaägare

Inlägg av flaco »

Remuz skrev:
Min vänster knarrar en hel del och stannar ibland innan den fälts ut Max (det är på slutet den knarrar så man missar knarret då)
Mina knarrade också, men jag lämnade in den och efter justering så fixade de det ... minns inte exakt vad som gjordes, men knarret är borta
:mrgreen:
Användarvisningsbild
SolnaGnagarn
Teslaägare

Inlägg av SolnaGnagarn »

leif arlebo skrev:
Har haft min X på verkstad 22 dagar för att få rätt funktion på vä FWD så att den går att stänga.. har nu fungerat i 14 d efter byte av lås (latch) som fick beställas fr USA
Min ska in på tisdag. Hoppas att dom har latchar på lager nu då detta verkar vara ett vanligt problem.
Användarvisningsbild
Bjelke
Teslaägare
Referralkod: ts.la/mikael1178

Inlägg av Bjelke »

SolnaGnagarn skrev:
leif arlebo skrev:
Min ska in på tisdag. Hoppas att dom har latchar på lager nu då detta verkar vara ett vanligt problem.
Don't count on it... Men jag håller tummarna självklart ;)
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
Användarvisningsbild
Tars
Teslaägare
Referralkod: ts.la/michael4548

Inlägg av Tars »

Faan va störigt. Trist att det strular.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning :mrgreen:
Skriv svar