Tesla X radiomottagning

Här diskuterar vi om Tesla Model X

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
12man
Teslaägare

Re: Tesla X radiomottagning

Inlägg av 12man »

jo lite utvikande svar
det finns 2981 reggade medlemmar här som skulle kunna svara, men bara 1287 har skrivit något inlägg
och det finns bara 342 model X men 2168 model S, och bara 809 ägare är på forumet, så med samma relationer
så finns det bara 23 aktiva X ägare här så än så länge kanske man inte kan få ett exaktare svar..

icke förty så har vi nöjda barn och därav "nöjd" fader inom 24 timmar, inte så illa pinkat i min värld

22 nov 2016 21:38
PHAWA skrev:
Jag har en Tesla X och radion känns instabil. Man får inte in rix FM som är favoriten hos de yngre i baksätet. Finns det någon som upplever samma sak i X eller är det gubben som är för gammal för den nya tekniken???
23 nov 2016 20:59
PHAWA skrev:
Tack för alla goda råd. Har idag rattat in RIX FM på DAB-radio och det funkar, inte så mycket till min glädje, men en 9-åring och en 12-åring känner sig MYCKET nöjda (inte bara med falcondörrarna utan även musiken och snackandet :D

Jag håller med, att välja låtar själv på spotify kan vara SÅ befriande, ett riktigt fett rördistat gitarrackord, det är aldrig fel. ;)
ms 76132 "Eleamore"
Användarvisningsbild
leif arlebo
Teslaägare

Inlägg av leif arlebo »

Använd TUNE in - Välj lokal radio- sedan den stn du vill lyssna på (Antennen på X är inte lika stor som på S (som har hela bakrutan som antenn) och har därför fått Tune in som std, vilket dom informerade om först när jag klagade på den miserabla radiomottagningen.
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av e5m1r »

leif arlebo skrev:
Använd TUNE in - Välj lokal radio- sedan den stn du vill lyssna på (Antennen på X är inte lika stor som på S (som har hela bakrutan som antenn) och har därför fått Tune in som std, vilket dom informerade om först när jag klagade på den miserabla radiomottagningen.
Även S har tunein och har haft hela tiden ?
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Skriv svar