Sitter i bagaget, precis till höger innanför luckan. Om du tittar på andra sidan så är det öppet ner i ett litet fack där man kan lägga saker, men på sidan med basen sitter det en låda där. Det är en ganska diskret sub, inte sorten som får hela bilen att skaka och väcker folk i grannstaden, utan bara ger lite extra djupbas. Men många föredrar ändå att dra upp basen i equalizern - har du provat det?
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Har option "Ultra HiFi ljudpaket" där ska ingå en 8" subbas, var sitter den? Jag hör den inte
Dvs upplever ljudet som tunt från bas.
Det är skapligt "umpf" i den. Det har dock förekommit trasiga säkringar och kablar som ramlat ur. Leta rätt på någon i näreheten och referenslyssna. Var finns du?
Ok tack! Ska kolla där bak så den "Hörs"
EQ´n har jag redan justerat.. problemet är väl att man är bortskämd med så jäkla bra anläggningar
i dom andra bilarna, har B&O´s stora anläggning i BMW´n så vid en jämförelse låter ju
Teslas som en transistor radio
EQ´n har jag redan justerat.. problemet är väl att man är bortskämd med så jäkla bra anläggningar
i dom andra bilarna, har B&O´s stora anläggning i BMW´n så vid en jämförelse låter ju
Nu är ju inte B&O alltid bra ljud, tyckte inte det var speciellt bra i deras mobil...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Nu är ju inte B&O alltid bra ljud, tyckte inte det var speciellt bra i deras mobil...
Nej i en mobil kan man inte få bra ljud, är inget bra ljud i min laptop med B&O ljud heller...
B&O anläggningen i BMW X5M är iaf grym
Men även dom BMW Professional anläggningar jag haft i andra BMW är betydligt bättre än
denna anläggning i Model S.
Nej i en mobil kan man inte få bra ljud, är inget bra ljud i min laptop med B&O ljud heller...
B&O anläggningen i BMW X5M är iaf grym
Men även dom BMW Professional anläggningar jag haft i andra BMW är betydligt bättre än
denna anläggning i Model S.
Kan hålla med om att ljudet i min förra BMW var mycket bättre än i Teslan.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.