Jag älskar min Model S, men en sak som jag dagligen irriterar mig på är bristen på förvaring. Det jag hade önskat är normala förvaringsfack i dörrarna, men det är ju svårt att fixa. Jag undrar därför om det finns några bra idéer eller lösningar från er här på forumet? Har någon monterat något själv och är nöjd med resultatet? Vad och var i så fall?
Alla tips mottages tacksamt!
Bristen på förvaring...
Moderator: Redaktion
- TeslaSP85D-2015
- Teslaägare
Re: Bristen på förvaring...
Jag beställde denna för mitt konsolen, blev rätt ok.tofriis skrev:Jag älskar min Model S, men en sak som jag dagligen irriterar mig på är bristen på förvaring. Det jag hade önskat är normala förvaringsfack i dörrarna, men det är ju svårt att fixa. Jag undrar därför om det finns några bra idéer eller lösningar från er här på forumet? Har någon monterat något själv och är nöjd med resultatet? Vad och var i så fall?
Från ebay
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Jag har en precis lika (köpt av Jocce här på forumet) och den är riktigt bra tycker jagTeslaSP85D-2015 skrev:Jag beställde denna för mitt konsolen, blev rätt ok.tofriis skrev:Jag älskar min Model S, men en sak som jag dagligen irriterar mig på är bristen på förvaring. Det jag hade önskat är normala förvaringsfack i dörrarna, men det är ju svårt att fixa. Jag undrar därför om det finns några bra idéer eller lösningar från er här på forumet? Har någon monterat något själv och är nöjd med resultatet? Vad och var i så fall?
Från ebay

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Instämmer!Bjelke skrev:Jag har en precis lika (köpt av Jocce här på forumet) och den är riktigt bra tycker jagTeslaSP85D-2015 skrev:Jag beställde denna för mitt konsolen, blev rätt ok.tofriis skrev:Jag älskar min Model S, men en sak som jag dagligen irriterar mig på är bristen på förvaring. Det jag hade önskat är normala förvaringsfack i dörrarna, men det är ju svårt att fixa. Jag undrar därför om det finns några bra idéer eller lösningar från er här på forumet? Har någon monterat något själv och är nöjd med resultatet? Vad och var i så fall?
Från ebay
Model S P85D,
Använd kod här för att få lite rabatt på centerkonsollen:tofriis skrev:Jag älskar min Model S, men en sak som jag dagligen irriterar mig på är bristen på förvaring. Det jag hade önskat är normala förvaringsfack i dörrarna, men det är ju svårt att fixa. Jag undrar därför om det finns några bra idéer eller lösningar från er här på forumet? Har någon monterat något själv och är nöjd med resultatet? Vad och var i så fall?
http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... =38&t=6616
/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.