Betyder de blå linjerna inget längre?
Moderator: Redaktion
Betyder de blå linjerna inget längre?
Nu har det hänt många gånger och idag under drygt 20 sekunder. AP kör utan att visa att den har något att styra på. Alla bilar runtomkring är borta ifrån displayen och kurvor tar bilen ändå. Slutar med att den hittar linjer och bilar och AP fortsätter som om inget hänt.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Re: Betyder de blå linjerna inget längre?
Bilen är dock lite mer osäker när den inte vet var linjerna är. Märkt att den kryssar lite i filen så jag brukar ändå ta över när detta inträffar. Hoppas detta försvinner i och med bättre väder.
Nu har våren kommit hit, funderar på att sätta på sommardäcken om en vecka...
Nu har våren kommit hit, funderar på att sätta på sommardäcken om en vecka...
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Tycker min AP blivit mer vinglig sen senaste uppdateringen (kanske bara har mer vädret att göra), orolig att man snart blir stoppad för fyllekörning.
Det som stör mig mest är att den är rätt aggressiv med att korrigera placeringen i filen när den växlar mellan att se 1 eller 2 linjer.
Det som stör mig mest är att den är rätt aggressiv med att korrigera placeringen i filen när den växlar mellan att se 1 eller 2 linjer.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Det trodde jag var omöjligt för AP...? 

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Det är inte möjligt att slå på AP i detta läge men den kommer fortsätta att köra. Dock känns det som att den gnäller oftare om att hålla i ratten när den saknar linjer eller bil.Bjelke skrev:Det trodde jag var omöjligt för AP...?
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Är det solen som stör kameran? Ser nästan ut så på din bild.
Min brukar bara kunna köra rakt fram i ca 5-10 sekunder om den tappar linjerna och inte har någon bil framför att följa. Sen börjar den driva ut åt höger och man måste ta över styrningen helt.
Min brukar bara kunna köra rakt fram i ca 5-10 sekunder om den tappar linjerna och inte har någon bil framför att följa. Sen börjar den driva ut åt höger och man måste ta över styrningen helt.
2015 02 - 2019 03: S60 Vit | SÅLD
2019 03 - 2021 01: M3 LR AWD | SÅLD |
2021 01: M3 LR AWD | Pärlvit Multi-Coat | 19" Sport-fälgar | Helsvart interiör | Dragkrok |
2019 03 - 2021 01: M3 LR AWD | SÅLD |
2021 01: M3 LR AWD | Pärlvit Multi-Coat | 19" Sport-fälgar | Helsvart interiör | Dragkrok |