Jag har för mig att någon har föreslagit en Tesla-Wiki för ett tag sedan. Eller har jag möjligen drömt det? (Jo, jag drömmer Tesla )
Hursomhelst så skulle det i så fall vara en bättre plats för tips och tricks som rör återkommande frågor som försäkringar, fälgar, flaxande falkvingedörrar osv.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Idag kom mailet från det senaste som löpte ut 15 jan.
Nu är det bara att vänta in alla spännande sakerna men den jag mest fram emot är Teslas Powerwall!
Jag har 7st som har beställt. Väljer man EN sak eller får man alla priser upp till 7 referrals? Nån som fattar vad jag menar?
Nu är det bara att vänta in alla spännande sakerna men den jag mest fram emot är Teslas Powerwall!
Jag har 7st som har beställt. Väljer man EN sak eller får man alla priser upp till 7 referrals? Nån som fattar vad jag menar?
Btw! Om nån ska köpa en Tesla så är min lä......
Du få välja alla sakerna.
Lägg av! Vem vill åka till fabriken? För det hinner inte jag med.
Är det någon mer än jag som upplever att det går sjukt segt att sälja Teslor i år? Förra året hade jag ju nån form av råflax med referrals och hinkade in 16 st bara på sommaren och hösten (utan att räkna in de som avbeställt). I den här omgången har jag bara två hittills, varav bägge var lagerbilar (känns som att lagerbilar från pre-prishöjning och med fri supercharging varit det som sålt mest i år) och sliter hund för att nå en tredje så mina barn ska få köra Tesla också Tror mina bekanta börjar tröttna på att jag ska lura dem att beställa galet dyra saker
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com