Kraschad Model S i Stockholm?
Moderator: Redaktion
- lator
- Teslaägare
Kraschad Model S i Stockholm?
Rykten gör gällande att den Model S som har funnits för provkörning i Täby har blivit kraschad idag. Inga detaljer har läckt ut men bilen ska inte vara körbar och bokade provkörningar har avbokats. Bekräftelser på detta emotses. 

Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

Re: Kraschad Model S i Stockholm?
När jag var i Täby C idag stod det två stycken på plan 1. En brun och en silver. Tror att de används för provkörning.
Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
Bekräftas. Fick felmeddelande på väg från jobbet idag, bilen funkade perfekt men ringde service i Köpenhamn ändå. De kollade upp det och ringde tillbaka efter 10 minuter och sa att de ville ha in bilen för att det var något knas med laddarenm och att en bärgare kommer ikväll och hämtar den. Nu sex timmar senare är bilen lastad och på väg. Gissa vilken bil som också skulle till Köpenhamn på samma transport...
Den hade tydligen varit en bit in i skogen, såg lite trött ut.
Imorgon bitti levererar Sixt en hyrbil hem till mig.
Den hade tydligen varit en bit in i skogen, såg lite trött ut.
Imorgon bitti levererar Sixt en hyrbil hem till mig.
Jaha där ser man, jag trodde att krockade model S skulle till Drammen.
ryktet säger att de körde av på vägen mot Upplands-Väsby från Täby? misstänker att någon drog på då det regnat? klappar man plattan i botten öven med DSC på så slänger den lite med baken när det är blött... 

Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.