http://www.va.se/nyheter/2015/03/18/tes ... nya-volvo/
De ville ha en bild på mig men kastade tydligen förskräckt den jag mejlade dem i papperskorgen

Moderator: Redaktion
Nu har jag själv beställt en P85D och skall plocka upp den 25/3 (spännande!), så jag är väl lite bias angående köpa/inte köpa - köpte själv för modern teknik och god prestanda (hade gärna sett att räckvidden var längre i motorvägsfart)leiflodde skrev:Personligen känner jag mig stensäker på mitt bil val och ångrar inte mycket, men vad är det då som gör att så få hoppar på teslatåget är det bara priset eller annan osäkerhet?
Kan hålla med, kör själv runt hastighetsgräns plus 10, kanske plus 20 på motorväg. Har själv kört Land Rover Defender senaste fyra åren och den har till och med inbyggd fartspärr på 130LarsL skrev:140+ ? Ja, då bör de kanske ta en ordentlig paus emellan passen.
Naturligtvis menar de när de åker i Tyskland?
Nä, såklart. Våra nyhetssidor har 45 000 visningar per månad. Och forumet drygt lika många till.leiflodde skrev:45 000 unika besökare per månad
Tesla Club Sweden rekommenderas att använda Google innan man gör bedömningar. Bedömningar blir då inte 97,4% för låga.TiborBlomhall skrev:Vi ligger ändå efter Norge som redan har täckt hela landet och enligt Tesla Club Swedens bedömning har uppemot 3 000 Tesla-bilar på vägarna.