Hoppas ni hittar er bil!

Moderator: Redaktion
Rätt uppfattat, påväg upp för Hallandsåsen. De skickas lite olika verkar det som.leiflodde skrev:Uppfattar bilden som påväg upp för Hallandsåsen? men skeppas inte bilarna direkt till GBG nu för tiden? Eller är det lagerbilar från EU som är påväg?
beef skrev:Rätt uppfattat, påväg upp för Hallandsåsen. De skickas lite olika verkar det som.leiflodde skrev:Uppfattar bilden som påväg upp för Hallandsåsen? men skeppas inte bilarna direkt till GBG nu för tiden? Eller är det lagerbilar från EU som är påväg?
Finns garanterat värre.Legato skrev:Rekorddålig passform på vita X:ens baklucka?
Men ändå konstigt att man inte tog det med en gång på fabriken, inte direkt så det undgår någon, speciellt inte på vit bil. Slarv!MSO skrev:Finns garanterat värre.Legato skrev:Rekorddålig passform på vita X:ens baklucka?
Bara att justera dämpplupparna väl. Så länge inte det inte är för mycket.
Alla andra seriösa biltillverkare inspekterar bilar med passbitar när de är färdigbyggdaHelectriC skrev:Men ändå konstigt att man inte tog det med en gång på fabriken, inte direkt så det undgår någon, speciellt inte på vit bil. Slarv!MSO skrev:Finns garanterat värre.Legato skrev:Rekorddålig passform på vita X:ens baklucka?
Jag kan ta den, om den ändå ska slängas.e5m1r skrev:Alla andra seriösa biltillverkare inspekterar bilar med passbitar när de är färdigbyggdaHelectriC skrev:Men ändå konstigt att man inte tog det med en gång på fabriken, inte direkt så det undgår någon, speciellt inte på vit bil. Slarv!MSO skrev:Finns garanterat värre.Legato skrev:Rekorddålig passform på vita X:ens baklucka?
Premium bilar inspekteras med skjutmått man kollar hur dörrar låter när de stänger osv då det ska vara premium
Tesla ja vad ska man säga de kan inte ens ha tittat på den X om den lämnar fabriken så där
Du kan säkert få den om du slänger upp typ 1,5 miljon på bordetTorkel skrev:Jag kan ta den, om den ändå ska slängas.e5m1r skrev:Alla andra seriösa biltillverkare inspekterar bilar med passbitar när de är färdigbyggdaHelectriC skrev:Men ändå konstigt att man inte tog det med en gång på fabriken, inte direkt så det undgår någon, speciellt inte på vit bil. Slarv!MSO skrev:Finns garanterat värre.Legato skrev:Rekorddålig passform på vita X:ens baklucka?
Premium bilar inspekteras med skjutmått man kollar hur dörrar låter när de stänger osv då det ska vara premium
Tesla ja vad ska man säga de kan inte ens ha tittat på den X om den lämnar fabriken så där
Jag ska försöka spela förvånad.....HelectriC skrev:Men ändå konstigt att man inte tog det med en gång på fabriken, inte direkt så det undgår någon, speciellt inte på vit bil. Slarv!MSO skrev:Finns garanterat värre.Legato skrev:Rekorddålig passform på vita X:ens baklucka?
Tror det fixar sig när Malmö öppnar.mati skrev:Jag var i Mölndal i torsdags. Två biltransporter stod där fullastade samt att hela området var belamrat med nya bilar. Det gick inte att parkera nånstans. Helt sjukt. De behöver nog snart flytta till större lokaler.
Ja, stackarna i Mölndal behöver verkligen avlastas. Jag tror de jobbar typ dygnet runt just nu.beef skrev:Tror det fixar sig när Malmö öppnar.mati skrev:Jag var i Mölndal i torsdags. Två biltransporter stod där fullastade samt att hela området var belamrat med nya bilar. Det gick inte att parkera nånstans. Helt sjukt. De behöver nog snart flytta till större lokaler.
I Sverige får väl knappt någon övertidsersättning ensmati skrev:Ja, stackarna i Mölndal behöver verkligen avlastas. Jag tror de jobbar typ dygnet runt just nu.beef skrev:Tror det fixar sig när Malmö öppnar.mati skrev:Jag var i Mölndal i torsdags. Två biltransporter stod där fullastade samt att hela området var belamrat med nya bilar. Det gick inte att parkera nånstans. Helt sjukt. De behöver nog snart flytta till större lokaler.