Nu är det äntligen dags och jag ska få hämta min bil på Infra City om en vecka. Är det någon av er i Stockholmsgänget som har vägarna till Tesla Service Center på söndag morgon och är beredd att ge mig en skjuts? Det vore ju kul att åka ståndsmässigt och med stil, samtidigt som man kan ta del av varandras erfarenheter. Jag bjuder givetvis på kaffe eller pilsner . Annars får jag väl ta SL
Nu är det äntligen dags och jag ska få hämta min bil på Infra City om en vecka. Är det någon av er i Stockholmsgänget som har vägarna till Tesla Service Center på söndag morgon och är beredd att ge mig en skjuts? Det vore ju kul att åka ståndsmässigt och med stil, samtidigt som man kan ta del av varandras erfarenheter. Jag bjuder givetvis på kaffe eller pilsner . Annars får jag väl ta SL
Hade gärna kört dig, men åker till Göteborg nästa helg med bilen...
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Tack för Ditt erbjudande! Då möter jag kanske Dig på hemvägen?
Jag brukar hålla hus på Vasastan när jag befinner mig i huvfudstaden, om allt går enligt plan. Givetvis kan jag förflytta mig till inom Storstockholmsområdet och Suburbia för att kunna möta upp.
Bilen ska hämtas vid kl 10-tiden. Visst är det märkligt att det infaller på en söndag, men de måste nog få ut så många bilar och verkar hålla på dygnet runt, nästan. Hela veckan.
Ett tips Bod - har noterat att de är ett antal besökare på forumet som inte är riktigt hyggliga (inga fördomar men..) både noterat ip adresser från Ryssland och Ukraina. Du kanske ska pm:a din mail till Jojo så att det inte syns för alla..?
Tänker ifall du skulle börja få skumma mail - Det finns "bottar" som skannar hemsidor efter mailadresser...