Undrar hur långt man tar sig på de nio minuterna?
Räckviddsångest?
Moderator: Redaktion
Räckviddsångest?
http://www.msn.com/sv-se/motor/bilteste ... ailsignout
- lator
- Teslaägare
Re: Räckviddsångest?
Ca 400 km/h i nio minuter ger väl en räckvidd på ca 6 mil!
Sen att hitta den väg som man kan hålla "plattan i mattan" på i 6 mil...
Sen att hitta den väg som man kan hålla "plattan i mattan" på i 6 mil...
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 
detta säger allt om dessa hyperbilar..
- En genomsnittlig Bugatti Chiron-ägare har 64 andra bilar, tre helikoptrar, tre jetplan och en yacht.
- En genomsnittlig Bugatti Chiron-ägare har 64 andra bilar, tre helikoptrar, tre jetplan och en yacht.
MYLR-24
Precis, när man efter nio minuter i 400 knyck fått soppatorsk på sin Chiron så kan man bara ringa Jeeves, som tar helikoptern och hämtar en reservdunk. 
Efter 9min i 400knyck så kan man väl ha någon som räknat ut ungefär var man hamnar och ha sin veyron fulltankad ståendes där ditkörd av någon av sina assistenter... bara fortsätta o repetera.
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
- AGCF
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alexander7331
- Kontakt:
Man är garanterat död om man kör i 400 km/h mer än en minut. Finns väl inga så långa och raka vägsträckor? 
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Kanske nån i Australien men då är nog ytan för dålig istället antar jag...AGCF skrev:Man är garanterat död om man kör i 400 km/h mer än en minut. Finns väl inga så långa och raka vägsträckor?
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Nullabor i Australien har en raka på 145km.Bjelke skrev:Kanske nån i Australien men då är nog ytan för dålig istället antar jag...AGCF skrev:Man är garanterat död om man kör i 400 km/h mer än en minut. Finns väl inga så långa och raka vägsträckor?
Tesla Model Y
- lator
- Teslaägare
Att det är rakt tror jag nog men hur är det med det horisontala? Behövs inga stora variationer i 400 km/h...gellerstam skrev:Nullabor i Australien har en raka på 145km.Bjelke skrev:Kanske nån i Australien men då är nog ytan för dålig istället antar jag...AGCF skrev:Man är garanterat död om man kör i 400 km/h mer än en minut. Finns väl inga så långa och raka vägsträckor?
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.