Polering
Moderator: Redaktion
Re: Polering
Naket och ovant det såg ut!
/Jocce
/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Minimalistiskt elegant var vad jag satsade påJocce skrev:Naket och ovant det såg ut!
/Jocce

Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
Smutt skrev:Minimalistiskt elegant var vad jag satsade påJocce skrev:Naket och ovant det såg ut!
/Jocce
Jag gillar faktiskt Tesla T:t, så blir lite ovant här.
Men tror att när man ser det i helhet blir det nog jäkligt snyggt även när det är tomt så att säga

/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.
Hur ska nu folk veta vilken Model det är? (Ironisk) Brukar få den frågan hela tiden om det är en Model X eller en Model S fast det står bak på min...Smutt skrev:Nu är alla onödiga klistermärken borta
Sent from my iPhone using Tapatalk
Model S75D allt utom utökad laddare och säten
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
När den frågan ställs så retas jag lite och säger att det är Model 3.joatin skrev:Hur ska nu folk veta vilken Model det är? (Ironisk) Brukar få den frågan hela tiden om det är en Model X eller en Model S fast det står bak på min...Smutt skrev:Nu är alla onödiga klistermärken borta

Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

Det är inte sällan folk frågar just det, om det är en Model 3.Tars skrev:När den frågan ställs så retas jag lite och säger att det är Model 3.joatin skrev:Hur ska nu folk veta vilken Model det är? (Ironisk) Brukar få den frågan hela tiden om det är en Model X eller en Model S fast det står bak på min...Smutt skrev:Nu är alla onödiga klistermärken borta
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Igår var det en som frågade vad min bil var för modell. Jag var lite tankspridd och tänkte på en knepig programmsnutt jag hade hemma på datorn och som skulle lösas, och så svarade jag lite frånvarande att det är en Model X. Och så svarar snubben: Nä, det är ju en S.
Tur att det finns folk som har koll.

Varför frågar han om han redan vet? Eller han kanske undrade mer exakt vilken batteri etc?mati skrev:Igår var det en som frågade vad min bil var för modell. Jag var lite tankspridd och tänkte på en knepig programmsnutt jag hade hemma på datorn och som skulle lösas, och så svarade jag lite frånvarande att det är en Model X. Och så svarar snubben: Nä, det är ju en S.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Bra fråga, antagligen för att inleda en konversation. Killen var faktiskt ganska insatt.HelectriC skrev:
Varför frågar han om han redan vet? Eller han kanske undrade mer exakt vilken batteri etc?