Grattis till er som vann och har möjlighet att åka.
https://electrek.co/2017/04/29/tesla-mo ... -vip-tour/
Moderator: Redaktion
Det är det inte ens på de vanliga fabriksrundturerna.Feddan skrev:Undrar om det kommer vara tillåtet att ta bilder?
Om de nu officiellt lanserar den så vi de väl ha så mycket publicitet som möjligt.Feddan skrev:Undrar om det kommer vara tillåtet att ta bilder?
Kod: Markera allt
Absolut, det kan man väl ta för givetBasunen skrev:Om de nu officiellt lanserar den så vi de väl ha så mycket publicitet som möjligt.Feddan skrev:Undrar om det kommer vara tillåtet att ta bilder?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Kul för dom som bor utanför USA som får så mycket tid att planera sin resaAGCF skrev:Det är inte långt bort, 5 veckor.
Oj! Först lät juni så avlägset, men det är det ju faktiskt inte! Underbart! Äntligen ska vi få svar på alla våra frågor, halleluja!AGCF skrev:Det är inte långt bort, 5 veckor.
Det låter väldigt optimistiskt.Jerker skrev:Äntligen ska vi få svar på alla våra frågor, halleluja!
Har inte riktigt förstått hur det blir för oss som bokade vår M3 förre vår S får vi verkligen förtur?chpaulin skrev:Kul, skall bli riktigt spännande att se det slutgiltiga resultatetJag har ju fortfarande min köplats kvar och den blev iom S-köpet en riktigt bra plats i kön
Japp, det är sagt så.Smutt skrev:Har inte riktigt förstått hur det blir för oss som bokade vår M3 förre vår S får vi verkligen förtur?chpaulin skrev:Kul, skall bli riktigt spännande att se det slutgiltiga resultatetJag har ju fortfarande min köplats kvar och den blev iom S-köpet en riktigt bra plats i kön
Det låter ju rimligt. Annars vore det ju bara att släppa gamla platsen och boka en ny för att hamna sist i "ägarkön".Jerker skrev:Japp, det är sagt så.Smutt skrev:Har inte riktigt förstått hur det blir för oss som bokade vår M3 förre vår S får vi verkligen förtur?chpaulin skrev:Kul, skall bli riktigt spännande att se det slutgiltiga resultatetJag har ju fortfarande min köplats kvar och den blev iom S-köpet en riktigt bra plats i kön
Elon har väl till och med bekräftat juli på twitter. Misstänker att de visar release candidates. De bilar som rullar nu. Tror att ratten kommer att se annorlunda ut sendanni skrev:Det här är alltså en privat VIP-rundvandring på fabriken där man även får en privat visning av Model 3. Det är inte samma sak som lanseringseventet för Model 3 (som det tidigare spekulerats ska hållas i juli).
Det kommer naturligtvis att läcka en massa information från dem som får vara med där, så allt de får veta får resten av världen veta. Så har det ju alltid varit förut med dylika tillställningar. Och att de inte skulle få nåt nytt att gotta sig åt vore väldigt konstigt, för vad skulle de annars där och göra?danni skrev:Det här är alltså en privat VIP-rundvandring på fabriken där man även får en privat visning av Model 3. Det är inte samma sak som lanseringseventet för Model 3 (som det tidigare spekulerats ska hållas i juli).
Det undrar jag också? För just nu ser den ut som ett exjobb från industriell design ungefär. Och ja iofs det så liknar det inget annat i bilindustrindstr skrev:...
Vad hände med interören som inte skulle likna något annat?
...
Ja verkligen, de första bilarna kommer nog vara en mardröm sett från upplevd kvalitet. Och för de som tänker behålla bilen länge, ska man nog hålla sig låååångt borta från de första.Jerker skrev:Det är nu det är en fördel att inte bo i USA eftersom det hinner hända en del med bilarna innan de når hit.
Jag kan ta din plats och rapportera liveHeiko skrev:Har fått en inbjudan men vet inte om jag kan åka för jag är på en kryssning då