Ny här!
Moderator: Redaktion
- TeslaMartin
- Teslaägare
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Re: Ny här!
Välkommen. Till sekten. 

Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

TACK! Hahaha, har förstått det! Men vad gör man inte för miljön!TeslaMartin skrev:Välkommen!
Akta dig för detta forum, kan bli dyrt..![]()
//Martin

Tesla Model Y LR+
Tesla Model 3 SR+
Tesla Model X Plaid
Tesla Model 3 LR AWD
Tesla Model X P100DL
Tesla Model X 90D
Tesla Model 3 SR+
Tesla Model X Plaid
- TeslaMartin
- Teslaägare
Jag drevs primärt inte av miljödelen, även om den låg i bakhuvudet från början. Var mer teknik och prestanda. Men nu har det gått så långt att jag börjar fundera på solceller, dumpa andra dieselbilen osv.
Senast redigerad av TeslaMartin, redigerad totalt 1 gånger.
- ovelundkvist
- Teslaägare
- Kontakt:
Jag drevs av miljöaspekten, men hade klarat mig bra med en beggad Nissan Leaf innan jag hamnade här. Nu har jag just hämtat ut min andra Model S! 

Jag har gjort omvänd resa. Bara miljöaspekten som styrde från början.
Men kan alltså bekräfta att man kan utveckla bilintresse och gå från att fnysa åt töntar med muskelbilar, till att bli en sådan man fnyser åt, av att bli Teslaägare.
Men kan alltså bekräfta att man kan utveckla bilintresse och gå från att fnysa åt töntar med muskelbilar, till att bli en sådan man fnyser åt, av att bli Teslaägare.

2021 3LR | Red Multi-Coat | Ultra White | XPEL Stealth | FSD
2017 X90D | Midnight Silver | Ultra White | XPEL Stealth | FSD
2017 X90D | Midnight Silver | Ultra White | XPEL Stealth | FSD
Välkommen till sekten.
Världens bästa informationskälla. Det som inte snackas här är inte värt att diskutera
Tänkte även passa på att hälsa dig välkommen innan tråden blir fylld med snälla människor som vill ge dig 8000kr i rabatt på bilen
Världens bästa informationskälla. Det som inte snackas här är inte värt att diskutera

Tänkte även passa på att hälsa dig välkommen innan tråden blir fylld med snälla människor som vill ge dig 8000kr i rabatt på bilen

Svart X90D, bokat en M3.
Lite så här också, fast jag var bara framme och nosade på det där fenomenet med muskelbilar och provkörde en Tesla S P90DL i somras och det var kul, men det är billigare att köpa ett åkband på Liseberg, så jag kommer inte att betala för den sortens prestanda.Alfred skrev:Jag har gjort omvänd resa. Bara miljöaspekten som styrde från början.
Välkommen!
Välkommen.
Miljöaspekten & (enligt mig) världens bästa bil, samtidigt. Fick mig att skaffa en Model S. Jag hade en gång en Corvette (-88) som jag hade mycket roligt med. Teslan är bättre, och passerade granskningen här hemma också.
Miljöaspekten & (enligt mig) världens bästa bil, samtidigt. Fick mig att skaffa en Model S. Jag hade en gång en Corvette (-88) som jag hade mycket roligt med. Teslan är bättre, och passerade granskningen här hemma också.

Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Stort tack för välkomnandet!
Tesla Model Y LR+
Tesla Model 3 SR+
Tesla Model X Plaid
Tesla Model 3 LR AWD
Tesla Model X P100DL
Tesla Model X 90D
Tesla Model 3 SR+
Tesla Model X Plaid
Välkomen
Själv va det ett raketintresse som fick mig att hamna här (elon musk äger även spacex)
Men jag har även alltid tyckt miljöaspekten är vicktig med (fixat ett offgridd hus och så innan)
Nu sparar jag förbrilt för att få i hop till en model 3

Själv va det ett raketintresse som fick mig att hamna här (elon musk äger även spacex)
Men jag har även alltid tyckt miljöaspekten är vicktig med (fixat ett offgridd hus och så innan)
Nu sparar jag förbrilt för att få i hop till en model 3