Inget ljud?

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Orven
Teslaägare
Inlägg: 3
Blev medlem: 11 maj 2017 20:50

Inget ljud?

Inlägg av Orven »

Har 2ggr satt mig i min nya Model S sen en vecka tillbaka och det har varit tyst i högtalarna. Både Spotify och radio. Höjer volymen hela vägen upp o ner, inget händer. Byter kanal på radion då hoppade det igång.
Någon som varit med om samma? Känns som en bugg.
/Oscar
Användarvisningsbild
Svenssons
Teslaägare
Inlägg: 12321
Blev medlem: 11 aug 2014 22:59

Re: Inget ljud?

Inlägg av Svenssons »

Orven skrev:
Har 2ggr satt mig i min nya Model S sen en vecka tillbaka och det har varit tyst i högtalarna. Både Spotify och radio. Höjer volymen hela vägen upp o ner, inget händer. Byter kanal på radion då hoppade det igång.
Någon som varit med om samma? Känns som en bugg.
/Oscar
Får det ibland när jag byter nät/internetuppkoppling. Oftast räcker det att byta kanal men ibland känns det som jag måste starta om stora skärmen (skrollhjulen).
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
Orven
Teslaägare
Inlägg: 3
Blev medlem: 11 maj 2017 20:50

Re: Inget ljud?

Inlägg av Orven »

Det har du rätt i. Det har nog med uppkopplingen att göra.
En av gångerna kom jag från ett parkeringsgarage. Men det tog lång tid innan ljudet hoppade igång igen.