Discover Weekly är en lista som Spotify sammanställer åt dig personligen. Alla får sin egna skräddarsydda lista, baserat på vad man lyssnat/gillar tidigare.
Model 3 [Beställt mars 2020] Renault Zoe [2019] Model X 75D [2018] Model 3 [Reserverad mars 2017]
Discover Weekly är en lista som Spotify sammanställer åt dig personligen. Alla får sin egna skräddarsydda lista, baserat på vad man lyssnat/gillar tidigare.
Herregud... Om dessa förslag baseras på tidigare lyssningar... Djupt orolig för dessa tidigare lyssningar....
Följer listan med om man säljer bilen? Orolig för andrahandsvärdet...
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Model S 90D - 2016, Pärlvit Model S 90D - 2016, Midnight Silver
Porsche Taycan Turbo
Precis.
Min frågeställning kvarstår - har Tesla ett gemensamt konto?
Hur ser era discover weekley ut om ni inte loggat in?
Så ser min ut.
Tolka det som du vill men min lista är full av elektro vilket jag lyssnar på en del.
Så din lista är helt klart byggd på det du lyssnar på
Jag tror det blir viss skillnad om man är inloggad på eget konto eller kör bilens inbyggda konto, och att det inbyggda kontot delas med andra Tesla-bilar.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Förr så fick man mail. Typ. Du har lyssnat på detta då kanske du även gillar detta. Jag har alltid varje gång kunnat svara nej på det. Spotify har extremt dålig algoritm för att hitta liknande musik. Bara slump av vad som helst är bättre.
Så ser min ut.
Tolka det som du vill men min lista är full av elektro vilket jag lyssnar på en del.
Jag tror det blir viss skillnad om man är inloggad på eget konto eller kör bilens inbyggda konto, och att det inbyggda kontot delas med andra Tesla-bilar.
Är bilens konto. Mitt konto har jag bara hemma för sonos systemet.
Så ser min ut.
Hur kan du se listan med så smutsig skärm
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Ingen bra kombination med barn, spotify och stor skärm.
Välj bort 1!
Leeloo | Model S Plaid Juni 2023 | Ultra red | Krämvit interiör | FSD | 21" Pearl | Model 3 SR+ 2019 Prince | Model 3 Performance Mars 2019 Dementor | Model S 90D 2017 Kalle | Model S 85D 2016
Min lista och i princip det enda som har spelats i Spotify är Marcus och Martinus. Har aldrig kopplat till något personligt Spotify - konto. Själv brukar jag lyssna på TuneIn.
DSC_0700.JPG
Verkar alltså som att man får en personlig playlist.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Dstr lista påminner om hur min såg ut efter ha lånat ut bilen till T...
Men även om det är någon form av gemensamt för flera bilar är det ju lite skrämmande.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.