Tesla testar ny designstudio

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

vigge50

Tesla testar ny designstudio

Inlägg av vigge50 »

Nu har Tesla tydligen lagt ut en ny designstudio som ska förenkla köpet men även tillverkningen. Som ni ser på bilderna så går det fortfarande att välja "custom" så friheten är lika stor som innan men detta leder till längre leveranstid. Nu kommer jag inte åt sidan utan skickas vidare till den vanliga men jag tror det är något liknande vi kommer få se för Model 3, om du väljer någon av Teslas förutbestämda konfigurationer så placers man direkt i kön men om man vill ändra lite efter eget önskemål så kommer man få längre leveranstid. Eller kommer Tesla endast har 3 versioner av Model 3 med några få möjligheter att ändra?

Bild

Bild

https://electrek.co/2017/06/01/tesla-ne ... -3-launch/
Användarvisningsbild
LarsL
Teslaägare
Referralkod: ts.la/lars74032

Re: Tesla testar ny designstudio

Inlägg av LarsL »

Är det någon som kan se svenska designstudion på IPad? Jag kan se andra länder men inte den svenska. Det har varit så här ett bra tag men jag ha inte brytt mig för jag trodde det skulle vara löst tills Model 3 släpps ;)
Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare

Inlägg av Pontus »

LarsL skrev:
Är det någon som kan se svenska designstudion på IPad? Jag kan se andra länder men inte den svenska. Det har varit så här ett bra tag men jag ha inte brytt mig för jag trodde det skulle vara löst tills Model 3 släpps ;)
Det är lugnt model 3 är inte släppt ännu ;)
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Användarvisningsbild
LarsL
Teslaägare
Referralkod: ts.la/lars74032

Inlägg av LarsL »

Pontus skrev:
LarsL skrev:
Det är lugnt model 3 är inte släppt ännu ;)
Nä de hinner nog...
vigge50

Inlägg av vigge50 »

LarsL skrev:
Samma sak här, eller ibland funkar det faktisk och man tror de har löst det men sen några dagar senare så funkar den inte igen.
Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare

Inlägg av Pontus »

Om ni är inne så ofta i designstudion så tror jag enda lösningen är att beställa en model S. Jag hjälper gärna till :D
Det är ett känt sätt att ha en riktig Tesla att fokusera på i stället för designstudion.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Användarvisningsbild
mans71
Teslaägare

Inlägg av mans71 »

Pontus skrev:
Om ni är inne så ofta i designstudion så tror jag enda lösningen är att beställa en model S. Jag hjälper gärna till :D
Det är ett känt sätt att ha en riktig Tesla att fokusera på i stället för designstudion.
... fast har man inte värstingmodellen extra allt är risken att man hänger där i konfiguratorn och klickar fram och tillbaka... :lol:
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Användarvisningsbild
Daoops

Inlägg av Daoops »

LarsL skrev:
Jepp samma här
Skriv svar