Men i appen Laddkoll syns inget trots rätt filter:

Är det någon som har koll? Jag är i centrala Stockholm just nu, behöver kräm, och slipper helst köra ut till Infra City...
Moderator: Redaktion
Lunch på Villa Källhagen hade varit betydligt trevligare än sunkburgare på Max Infra kan jag lovadanni skrev:Jag mailade Laddkoll och fick svar att den här laddaren inte finns kvar. De ska se till att Telsa tar bort den från hemsidan.
För min del åkte jag till Sjöhistoriska men där stod en Leaf och en BMW 2-serie och sörplade 3 kW var. Vi åkte och åt lunch på Max InfraCity istället. När vi kom tillbaks stod samma Leaf där men den andra platsen var ledig.
Jo, jag såg att det fanns lite olika alternativ. Fanns även en del P-hus nära vårt hotell vid Humlegården som hade 3 kW-laddning. Men det redde som sagt ut sig till slut.jonasl skrev:Garnisonens p-hus ligger 10 minuters promenad från Villa Källhagen. Där finns det 7.4kw uttag och på utomhusparkeringen finns chademo 50kW.
Inte hotellets parkering för sina egna gäster. Grejen är ju att Teslas avsikt med Destination Charging är att det är smidigt och gratis.HelectriC skrev:50kr/timmenkostar parkeringarna runt omkring? Vad är skillnaden?
Jag skulle gjort det om vi inte nu fått nya besked. Portieren hade fel och enligt receptionsansvarige ska det vara gratis för gäster. Att det kostar 50:-/halvtimmen för andra har jag inga åsikter om.Surfaren skrev:Har du kontaktat Tesla? Om hotellet bryter mot reglerna för att få laddboxarna gratis så får väl Tesla skicka en faktura, och uppdatera sin information om denna laddplats så att andra Tesla-ägare kan se i förväg att hotellet tar hutlöst betalt för laddning. Eller kanske ta bort dom från kartan helt och hållet.
Det var ju bra. 100kr/Tim för andra känns ju ganska löjligt. Men det räcker kanske att man beställer en kaffe så är man gäst?Fikonhjul skrev:Fick nu mejl från receptionsansvarige. Beskedet vi fick från portieren var fel. Det ska vara gratis för hotellets gäster. För andra kostar det 50:-kronor i halvtimmen.