Trycker på Foben
Moderator: Redaktion
Trycker på Foben
Idag tryckte jag på Foben för att öppna bilen som vanligt då går larmet efter en stunds förvirring inser jag att det inte är mitt larm utan bilen framförs larm som gått igång av min Fob
har det här hänt nån annan?

Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
Re: Trycker på Foben
Kanske någon amerikansk funktion som gjorde att din bil körde på bilen framför?
Vad var det för bil som stod framför?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Nån nyare GolfPontus skrev:Kanske någon amerikansk funktion som gjorde att din bil körde på bilen framför?
Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
Har varit med om och upprepat beteendet hos en Volvo XC90 som stod bredvid och larmet gick igång när jag öppnade och stängde bakdörren..
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Har hänt mig också en gång med Teslan. Minns inte vad det var för bil som larmet gick igång på.Smutt skrev:Idag tryckte jag på Foben för att öppna bilen som vanligt då går larmet efter en stunds förvirring inser jag att det inte är mitt larm utan bilen framförs larm som gått igång av min Fobhar det här hänt nån annan?
På jobbet har vi en Volvo XC70 och med foben till den har jag startat larmet på andra Volvobilar vid två olika tillfällen. En gång när jag låste och en annan gång när jag låste upp med foben.
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015