http://www.svt.se/nyheter/vetenskap/elb ... sla-igenom
Nämndes på rapport idag och på vetenskapens värld i morgon.
Om elbilar på SVT
Moderator: Redaktion
- AGCF
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alexander7331
- Kontakt:
Om elbilar på SVT
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Re: Om elbilar på SVT
Gissar jag rätt så hänvisar man till den svenska forskningsrspporten som släpptes 14/10-2014... Läste igenom en tråd som hänvisade till den för ett tag sen.
Kändes inte som allt för proffsigt eller genomarbetat. Många på olika elbilsforum är minst lika kunniga och insatta.
Att elbilar blir bättre och kanske får ett genombrott 2020 är ju inte allt för kontroversiellt!
Ska bli intressant att se den "journalistiska vinklingen" av ämnet.
Kändes inte som allt för proffsigt eller genomarbetat. Många på olika elbilsforum är minst lika kunniga och insatta.
Att elbilar blir bättre och kanske får ett genombrott 2020 är ju inte allt för kontroversiellt!
Ska bli intressant att se den "journalistiska vinklingen" av ämnet.
Renault R5 beställd, Seat Mii, Tesla Roadster.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Ovanligt positivt om elbilar, kul att lite andra åsikter får komma fram på SVT.
Tyckte om artikeln och ser fram emot Vetenskapens Värld ikväll.
Model S85 uttagen juli 2014. Nästa bil blir en Model ≡ P1xxD
Var det något på vetenskapens värld igår? Tänkte kolla idag på svtplay men står inget om elbilar.
Väldigt kort och tunt inslag på kanske 5 min.
Väldigt kort och tunt inslag på kanske 5 min.
Sök i SVTPLAY på elbilar så kommer det upp ett kortare inslag 2,48 min.Daoops skrev:Var det något på vetenskapens värld igår? Tänkte kolla idag på svtplay men står inget om elbilar.
Ja precis det såg jag, men tack ändå. Vetenskapens värld borde göra ett reportage om Elon, dubbelavsnitt..leiflodde skrev:Sök i SVTPLAY på elbilar så kommer det upp ett kortare inslag 2,48 min.Daoops skrev:Var det något på vetenskapens värld igår? Tänkte kolla idag på svtplay men står inget om elbilar.