AP spottad
Moderator: Redaktion
AP spottad
Har lagt märke till att flera gånger har folk i andra bilar tagit kort på mig när jag kört med AP och nästan uteslutande i kökörning under 20 km/h. Någon annan som märkt detta?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: AP spottad
Kul det var nåt nytt 
Kanske var chauffören dom tog kort på oxo (den mänskliga alltså)

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Lite det esset jag hade i rockärmen, om dom tycker att det var olämpligt av mig att sortera reklamposten i 15 km/h i kön med AP så kanske det var än mer olämpligt att dom koncentrerar sig på att ta kort utan AP i samma kö?Bjelke skrev:Kul det var nåt nytt
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
Hur ska folk veta att du har autopiloten aktiverad? Är det inte så att de bara tar kort på en snygg bil?Pontus skrev:Har lagt märke till att flera gånger har folk i andra bilar tagit kort på mig när jag kört med AP och nästan uteslutande i kökörning under 20 km/h. Någon annan som märkt detta?
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Kan ju vara så eller så var jag busig och höll inte händerna på ratten.mati skrev:Hur ska folk veta att du har autopiloten aktiverad? Är det inte så att de bara tar kort på en snygg bil?Pontus skrev:Har lagt märke till att flera gånger har folk i andra bilar tagit kort på mig när jag kört med AP och nästan uteslutande i kökörning under 20 km/h. Någon annan som märkt detta?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
Imponerande multitasking... Sortera reklampost, hålla koll på vägen och hålla koll på vad de i bilen bredvid gör, allt på samma gångPontus skrev:Lite det esset jag hade i rockärmen, om dom tycker att det var olämpligt av mig att sortera reklamposten i 15 km/h i kön med AP så kanske det var än mer olämpligt att dom koncentrerar sig på att ta kort utan AP i samma kö?Bjelke skrev:Kul det var nåt nytt

AP är verkligen fantastiskt i Stockholms köer, när det rullar långsamt funkar det fint att jobba med mailande osv...
https://evexperten.se
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.
Bilar som just nu används:
Model 3 Performance - 2024
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
e-Expert - 2021
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.
Bilar som just nu används:
Model 3 Performance - 2024
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
e-Expert - 2021
Måste erkänna att jag inte gjorde allt parallellt utan mer i serie. Annars jag sedan länge haft mycket högre lön och en chaufför och inte längre kunnat öva på förmågan och fått lägre lön och ja ja...Legato skrev:Imponerande multitasking... Sortera reklampost, hålla koll på vägen och hålla koll på vad de i bilen bredvid gör, allt på samma gångPontus skrev:Lite det esset jag hade i rockärmen, om dom tycker att det var olämpligt av mig att sortera reklamposten i 15 km/h i kön med AP så kanske det var än mer olämpligt att dom koncentrerar sig på att ta kort utan AP i samma kö?Bjelke skrev:Kul det var nåt nytt
Kanske var chauffören dom tog kort på oxo (den mänskliga alltså)![]()
AP är verkligen fantastiskt i Stockholms köer, när det rullar långsamt funkar det fint att jobba med mailande osv...
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
+1Pontus skrev:Lite det esset jag hade i rockärmen, om dom tycker att det var olämpligt av mig att sortera reklamposten i 15 km/h i kön med AP så kanske det var än mer olämpligt att dom koncentrerar sig på att ta kort utan AP i samma kö?Bjelke skrev:Kul det var nåt nytt
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt