Imorse (klockan 8.15) på väg till jobbet så vägrade Spotify att logga in mig för att lyssna på musik. Kunde inte logga in varken med mitt eget konto eller Tesla-kontot även om jag försökte ett flertal gånger.
Nånannan som hade samma problem i morse? Lirar det nu? Eller var det bara i min plåtkluns det är problem?
Tja, Spotify krånglar av och till. Brukar lösa sig med växla hit och dit, logga ut och in, starta om skärmen... Jag bara gör det, bryr mig inte mer än att jag accepterar att det är datorer och program som strular. (Jag jobbar med komplicerade datorstyrda system...)
Skickat via min iPhone och Tapatalk
Jag heter Kjell Gröndahl. Det står GRÖN på vår bil: All el till den kommer från förnyelsebar energiframställning (utom möjligen om jag laddar hos någon som inte tänkte sig för). Inköpet har jag jobbat hårt för!
Strulat för mig med efter senaste uppdateringen. Dels direkt efter uppdateringen, startade om direkt och fick igång det. Dock höns en gång till nu efter det. Också haft problem med mottagningen på 4G-modemet dör helt ibland efter uppdateringen. Omstart av mittskärmen löst även detta.
Samma här. Tre gånger har jag blivit utkastad sedan senaste uppdateringen. Senast idag vid 11-tiden. Har funkat att logga in igen efter typ 30 min (utan reset).
Faceliftad 75D, Titanium, grå klädsel med svart tak, allt lullull utom ljud. Dock många kablar och adaptrar. M3 LR AWD, Midnight Silver, AP3/FSD, dragkrok.
MY LR, Pearl White