according to the law for the prevention of fires, the car must be left open with the key on the dashboard.
Your sincerely"
Vet inte hur sugen jag är att lämna en semesterbil olåst med keyfob lämnad i garaget

Nån som har erfarenheter av detta?
Moderator: Redaktion
+1zyax skrev:Ställ bilen på flygplatsen och åk transport in till stan eller något annat ställe där transport sker, vilket enklast är båt, Venedig är speciellt...
När ni skriver parkera i Venedig gör du mig orolig, var parkerar man i Venedig?chaffis75 skrev:Ni gör mig orolig när ni skriver om detta, vi ska parkera i Venedig i en vecka i sommar, jag hoppas de funkar bra.
Vad är problemet med att parkera på flygplatsen? Venedig är en av de sista städer jag personligen skulle vilja ha bil i. Dessutom mysigt och praktiskt med båtarna. Upplev Venedig på riktigt om ni nu åker dit!chaffis75 skrev:Ni gör mig orolig när ni skriver om detta, vi ska parkera i Venedig i en vecka i sommar, jag hoppas de funkar bra.
Båten kan man parkera utanför hotellet iafzyax skrev:När ni skriver parkera i Venedig gör du mig orolig, var parkerar man i Venedig?chaffis75 skrev:Ni gör mig orolig när ni skriver om detta, vi ska parkera i Venedig i en vecka i sommar, jag hoppas de funkar bra.
/en som varit där
Skulle ju tro de är lite utanför visserligen och de är förbokat dock har jag inte fått alla uppgifter än om hur de går till... Kanske dags att kolla upp... Förmedlad via Ticket så de borde vara seriöst tycker jag.zyax skrev:När ni skriver parkera i Venedig gör du mig orolig, var parkerar man i Venedig?chaffis75 skrev:Ni gör mig orolig när ni skriver om detta, vi ska parkera i Venedig i en vecka i sommar, jag hoppas de funkar bra.
/en som varit där