Jaha, första felet efter 2700mil. Idag gick inte backluckan att stänga. Verkar som låset i lyckan är helt dött. Hade ett långt samtal med supporten vilket slutade i att jag måste in till upplandsväsby i morgon bitti. Larmar en del första minuterna och ap eller farthållare fungerar inte med luckan öppen
Hoppas dom löser det snabbt. TUR att det inte hände i Italien för ett par dagar sedan!
Nej jag verkar kunna stänga låset manuellt, jag trycker upp låsmekanismen med en pinne, men det går att öppna lika lätt Genom att släppa haken. Helt utan låsning verkar det som.
Nej jag verkar kunna stänga låset manuellt, jag trycker upp låsmekanismen med en pinne, men det går att öppna lika lätt Genom att släppa haken. Helt utan låsning verkar det som.
Ja då va det väl dags för lite silvertejp från biltema för att hålla igen luckan.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Ja då va det väl dags för lite silvertejp från biltema för att hålla igen luckan.
En förutseende ägare väljer kulör som matchar silvertejp. Det hade jag på Saaben, men inte min MS.
Jag hade samma fel, det var bara att åka till SC och få låset byttat. värst är att bilen inte går att låsa alls, så tur att du inte var kvar i Italien. Eller GB för den delen, som Boreno ...