Det ser ut som att det blir en flytt till Trump land framåt årsskiftet. Det största problemet är väl bilen. Jag har den som leasing här och antar jag måste sälja den ett halvår i förtid. Hur trist som helst då vi har tänkt att komma tillbaka inom 2 år.
Men jag har ju en 3 på gång men förlorar jag platsen om jag säljer min bil? Annars hade den väl kommit lägligt om jag fick stå i amerikansk kö?
Då är nästa problem att köpa bil i USA är tydligen inget man gör de första halvår då en kredit inte "finns".
Några bra idéer på lösningar?
Jag tyvärr inte casha upp alla pengar för en ny Tesla bara så att det är klart.
Någon smart ide
Moderator: Redaktion
Någon smart ide
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Re: Någon smart ide
De måste väl ha sms-lån i USA också?
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Du får hitta nån i samma sits som skall göra det omvända 

Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Det hade ju varit en dröm men kanske värt ett inlägg på TMCchpaulin skrev:Du får hitta nån i samma sits som skall göra det omvända

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
Jag sa ju att jag inte ens har råd att betala en ny kontant hur ska jag då ha råd med ett SMS lånbylund skrev:De måste väl ha sms-lån i USA också?

Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
Långsökt som satan men har du pratat med tesla ? De kanske kan ha en smidig lösning
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
- Teslaspolen
- Teslaägare
... Ett till SMS lån?Pontus skrev:Jag sa ju att jag inte ens har råd att betala en ny kontant hur ska jag då ha råd med ett SMS lånbylund skrev:De måste väl ha sms-lån i USA också?

Har tagit det oranga pillret https://www.youtube.com/channel/UC0intL ... G-xAvUEO-A