Måste vara så. Förmodligen har den inte varit borta. Jag har bara hamnat längst framme i kön och får bilen redan imorgon.Hok skrev:Kanske har att göra med att din reservation var borta ett tag?
Jag har allt på svenska och ett datum.

Moderator: Redaktion
Måste vara så. Förmodligen har den inte varit borta. Jag har bara hamnat längst framme i kön och får bilen redan imorgon.Hok skrev:Kanske har att göra med att din reservation var borta ett tag?
Jag har allt på svenska och ett datum.
Är option knappen aktiv?mati skrev:Såhär ser det ut för mig. Svengelska och inget datum.
Ja, det är den. Men man hamnar på den vanliga Model-3 översiktssidan.LarsL skrev:Är option knappen aktiv?mati skrev:Såhär ser det ut för mig. Svengelska och inget datum.
Den funkar i Teslan man redan harLarsL skrev:Nu börjar jag bli riktigt orolig för att inte konfiguratorn funkar i iOS på den svenska sidan. Dags att fixa det Tesla!
Tesla ägare skulle väl få en bil tidigare än andra inte 2?+46 skrev:Kanske har diskuterats tidigare men när jag kollar mina RN-nummer så är det stor skillnad mellan de två reservationerna. Den ena har en NR-serie som är 119885 lägre än det andra. Båda reserverades samtidigt (stod cirka 20 snubbar efter Jerker i MoS kön).
Kan det vara så att den ena reservationen är till dom första bilarna som bara levereras med bakhjulsdrift och den andra reservationen är till dom som kommer senare med 4-hjulsdrift?
Alla fick reservera 2 bilar, jag är säker på det+46 skrev:Teslaägare kunde reservera två, icke teslaägare kunde bara reservera en bil.
Japp så är det. Jag har ingen Tesla än, men två reservationer var inga problem._TonyV skrev:Alla fick reservera 2 bilar, jag är säker på det+46 skrev:Teslaägare kunde reservera två, icke teslaägare kunde bara reservera en bil.