Din Model 3 utrustning

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Din Model 3 utrustning

Lång Räckvidd Batteri
59
14%
Metalliclack (dvs annan färg än svart)
82
19%
19" sportfälgar
37
9%
Premium-utrustning
89
21%
Autopilot
67
16%
Total Självkörningsförmåga
19
5%
Fyrhjulsdrift
52
12%
Performance-version
16
4%

Antal röster: 421

chaffis75
elbilist

Re: Din Model 3 utrustning

Inlägg av chaffis75 »

LarsL skrev:
Tycker det svåraste just nu är Premiumpaketet, vad är det förskillnad mellan det och standard? Är det standard med värme i stolarna fram? Vad är closed Wood? Hur ser backspeglarna ut är de justerbara? Osv osv. Jag vill verkligen se standard utrustningen innan jag lägger 50 000kr på lullull.
Kanske inte är samma premium paket i Sverige som i USA? Finns de ens någon svensk såld bil idag som inte har sätesvärmare, tror tom att den Dacia sandero som jag hade en dag hade sätesvärmare värme.

Jag tror den europeiska bilen kan skilja på en del detaljer så man kanske inte ska titta för djupt på dessa detaljer...
Volvo EC40 MY25 och Volvo V60 MY19
Användarvisningsbild
LarsL
Teslaägare
Referralkod: ts.la/lars74032

Inlägg av LarsL »

Man kan ju alltid hoppas att det blir lite mer normalt när den kommer till EU. Men jag är tveksam både S och X har ju få val att göra numera.
Användarvisningsbild
Legato
Teslaägare

Inlägg av Legato »

chaffis75 skrev:
LarsL skrev:
Tycker det svåraste just nu är Premiumpaketet, vad är det förskillnad mellan det och standard? Är det standard med värme i stolarna fram? Vad är closed Wood? Hur ser backspeglarna ut är de justerbara? Osv osv. Jag vill verkligen se standard utrustningen innan jag lägger 50 000kr på lullull.
Kanske inte är samma premium paket i Sverige som i USA? Finns de ens någon svensk såld bil idag som inte har sätesvärmare, tror tom att den Dacia sandero som jag hade en dag hade sätesvärmare värme.

Jag tror den europeiska bilen kan skilja på en del detaljer så man kanske inte ska titta för djupt på dessa detaljer...
Jag tror faktiskt basmodellen har värme i framsätena. För premiumpaketet står det ju att man får värme i ALLA säten, så jag tycker inte det automatiskt betyder att man inte får det fram utan premium...
https://evexperten.se

Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.

Bilar som just nu används:
Model 3 Performance - 2024
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
e-Expert - 2021
Användarvisningsbild
apkungen
Teslaägare

Inlägg av apkungen »

Kan man inte se hur många som röstat?
Användarvisningsbild
apkungen
Teslaägare

Inlägg av apkungen »

Om man bara vill ha grundversionen, hur röstar man då?
Skriv svar