Tekniska detaljer Tesla UMC

Här diskuterar vi frågor som berör flera av Teslas produkter.

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
themax
Teslaägare

Tekniska detaljer Tesla UMC

Inlägg av themax »

För några dagar sedan fick jag hjälp av drzaphod att testa om det gick att ladda elbil i torpet. Tyvärr drabbades vi troligen av spänningsfall och på söndag bjuder jag över en elektriker med testutrustning för elnät och förhoppningsvis kommer också bjelke så vi kan testa vad som är fel.

Elektrikern efterfrågade dock tekniska detaljer på UMC som jag inte hittar på nätet. Om det inte hittas där så finns det säkert någon som vet här. Det som efterfrågas är arbetsområde för spänning och andra saker.

Någon som har en länk eller ett dokument till ett datablad (inte vanliga manualen, den säger ingenting) och kan dela med sig?
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Kontakt:

Re: Tekniska detaljer Tesla UMC

Inlägg av e5m1r »

Tror inte det finns mer än det som står på ettiketen på baksidan
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Användarvisningsbild
themax
Teslaägare

Inlägg av themax »

e5m1r skrev:
Tror inte det finns mer än det som står på ettiketen på baksidan
Ok. Någon som kan ta ett foto på etiketten? Har själv vare sig laddare eller bil ... Bild
Har ICEat mig igenom allt från Saab V4 till en omprogrammerad Audi till att via en 2019 Model 3 (och 14600 mil på tre år) nu ratta en Model Y LR AWD som nu passerat 15000 mil utan problem.
Användarvisningsbild
MangeT
Teslaägare

Inlägg av MangeT »

Så här ser min ut:
IMG_0743.JPG
MangeT
2022 Model 3 LR
2016 Model S60D - Såld!
Användarvisningsbild
Jensa
Teslaägare
Referralkod: ts.la/jens1164

Inlägg av Jensa »

Inte så mkt info men...
IMG_2298.JPG
2016 Model S 75
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av e5m1r »

Info kring Wall Charger är omfattande om man bortser från att den kan seriekopplas och delar effekten på hälften så är det nog en UMC man får
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av e5m1r »

Skriv svar