Låg bakom en grå Model S mitt ute i skogen nordväst om Mora ett par hundra meter för en stund sedab. Regskylt började på EMY, tror jag såg en TCS logga vid skylten. Tutade på oss!
Jag var uppe i två siffrigt idag på vägen hem ifrån Södertälje till Upplands väsby mellan 16:30 - 17:30 ungefär.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Har kört Stockholm-Belgien och tillbaka. Söder om Löddeköpinge såg vi inte en enda norsk Tesla. Jag gissar att skolorna har börjat i Norge, men jag är ändå förvånad. Det var mest holländare överallt (och en hel del belgare i Belgien).
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Siv borde inte tro på allt som ser på TV. Dessutom låter det som försöker ursäkta sin egen körning genom att i stället för att följa trafikreglerna (antar att hon inte höll till höger) vara snäll mot en egen vald del av trafikanterna.
Hållet dock med om att man inte bör köra om på illa valda ställen eller över heldraget.
Men om föraren i Teslan försäkra vara snäll mot sin familj så borde det ju enligt Sivs resonemang vara okej att bryta mot trafikreglerna
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Vänta nu; hon är upprörd över att någon i en påkostad bil kör olagligt, så långt är jag med. Men hur hamnar det sen in med den felvinklade repotaget om IVL studien?
Vänta nu; hon är upprörd över att någon i en påkostad bil kör olagligt, så långt är jag med. Men hur hamnar det sen in med den felvinklade repotaget om IVL studien?
Det är den totala hänsynslösheten hon blir upprörd över. Teslaägare kör hänsynslöst, är hänsynslösa mot miljön (det har hon sett på TV), och dessutom betalar de inte tillräckligt med skatt, vilket också är hänsynslöst mot Siv.
Nä fy för alla vidriga Teslaägare. Skattesmitande miljöförstörare.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Hade bilen stående några kvarter från en laddstolpe, men skulle strax flytta den för att börja ladda på den lediga p-platsen för laddning jag hittat. Behövde bara läsa på skyltarna vad som gällde med parkeringstider och betalning och så först. Lite komplicerat var det, så jag blev stående vid skylten en stund. När jag vänder mig om och tittar på laddplatserna så har en midnattssilvrig tesla backat in på den lediga rutan utan ett ljud.
Som tur var fanns det en ledig vanlig p-ruta inom räckhåll från stolpen, samt lediga uttag att använda.
Laddade nyss i Gävle och bredvid mig stod det en nästan exakt lika folierad som min!
Matt grafitgrå metallic
Han hade SM1LE som reg.nr, ngn här?
Vi var som mest 4 st där vilket inte är vanligt i Gävle
Han var långt hemifrån! Han som har den bor i Göteborg (nästan granne med mig) och hänger såvitt jag vet inte här på forumet. Driver tandblekningsfirma, därav regplåten Innan hade han en pärlvitfolierad pre-facelift, men sist jag körde förbi stod där en brungråmetallicfolierad.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Laddade nyss i Gävle och bredvid mig stod det en nästan exakt lika folierad som min!
Matt grafitgrå metallic
Han hade SM1LE som reg.nr, ngn här?
Vi var som mest 4 st där vilket inte är vanligt i Gävle
Han var långt hemifrån! Han som har den bor i Göteborg (nästan granne med mig) och hänger såvitt jag vet inte här på forumet. Driver tandblekningsfirma, därav regplåten Innan hade han en pärlvitfolierad pre-facelift, men sist jag körde förbi stod där en brungråmetallicfolierad.
Aha, kul
Då vet du ungefär hur min folie ser ut nu
Jag hörde att han hade dialekt från era trakter iaf...
Såg precis en blå skönhet i form av en 90D med bedömt grå Arachnids och SNU *** köra i sakterligt mak över islandsbron i Uppsala tillsammans med alla andra som ska till jobbet. Även om den inte var nytvättad så var det en riktigt tjusig färg även i mulet väder, helt klart ett poäng till det blåa laget inför mitt val till 3:an.